Frun tar inga initiativ
Samma här typ.. inte riktigt så dåligt som det låter mellan er men liknande.. det är jag initierade till nåt sexigt och alltid varit så men..
men sen vadå.. "killar är ju bara kåta hela tiden" så hon behöver ju inte göra nåt, bara knäppa med fingrarna när hon nån gång vill så skall man vara där redo med hård kuk...
Jag tröttnade faktiskt.. det är inte kul att "konstant" bli avvisad.
Alla som säger att det bara är att "se" din kvinna, bara att "uppvakta" henne, bara att "hålla diskbänken städad" m.m.
Ja då vill hon skall du se!! Nää...
"Ni måste bara prata om det" har testat det med... Men icke-svar tröttnar man på..
Testat allt det... skall kvinnor inte göra nåt? Allt är bara upp till mannen?
Så klart är det upp till båda men det är allt för ofta man ser att det är upp till mannen att se till sexet funkar, kvinnan? Nja.. verkar ofta mest bara att finnas där och ställa upp så är det bra så...
Slickar så hon kommer som en raket!! Hon säger det var jätteskönt och det är ju kul men frågar ALDRIG om att bli slickad, tycker hon verkligen det ÄR skönt då?
ALLTID jag som frågar om hon vill bli det..
Man tröttnar på att tjata..
Hittar på nåt så hon kommer HÅRT, frågar sen om det var skönt och får bara "ja jo men nej det var väl skönt..."
Alltså va fan...
Många män som har en partner som tycker att
"det där med sex får han allt ha hand om"
men SÅ KLART skall allt delas lika på hemmavid annars,
Får finna sig i att deras partner till slut tröttnar på att försöka, tröttnar på att ge och ge men aldrig ens få en liten klapp på rumpan själva, tröttnar på att försöka och försöka..
Efter många många tusen avisande så tröttnar en man, han tycker inte du är ful, han tycker om att ha sex med dig men han orkar bara inte försöka igen.. han har inte tappat lusten till dig men tappat lusten att försöka.. igen .. och igen.. o.s.v.
och sexlivet dör ut....
Ursäkta.. behövde kanske bara skriva av mig lite..