Bf mars 2025
Hej, har precis plussat med tredje barnet. Är det fler som har bf i mars och vill följas?
Hej, har precis plussat med tredje barnet. Är det fler som har bf i mars och vill följas?
Hej! Finns det någon BF-grupp på FB än som man kan bli inbjuden till? ☺️
Hej hur är det med alla här ? Några som är symtomfria? Har ni bokat privat ultraljud?
Hej jag är gärna med🥰 plussade IDAG!
Någon annan av er ny-plussade som har någon form av nikotikberoende att nu behöva hantera?
Jag snusar.. typ en dosa om dagen och jag har såå svårt att se mig själv lyckas sluta 😩😭 men ska givetvis göra mitt bästa.
Plussade idag så är ju otroligt tidigt men bäst att inte dra ut på det tänker jag.
Någon som har tips?
Någon annan av er ny-plussade som har någon form av nikotikberoende att nu behöva hantera?
Jag snusar.. typ en dosa om dagen och jag har såå svårt att se mig själv lyckas sluta 😩😭 men ska givetvis göra mitt bästa.
Plussade idag så är ju otroligt tidigt men bäst att inte dra ut på det tänker jag.
Någon som har tips?
Jag har lite samma, plussade för 5 dagar sedan och slutade bara snusa rakt av då. Jag har köpt på mig tuggummi och halstabletter och lite allt möjligt för att kunna stoppa i mig när lusten faller på, men kanske min största räddning har varit nikotin & koffeinfri snus, som en liiiten tröst när jag är som mest sugen🙈
Men stort grattis till plus, och lycka till - kommer gå super att sluta när du har en god anledning (så tänker åtminstone jag) 😄
Jag har lite samma, plussade för 5 dagar sedan och slutade bara snusa rakt av då. Jag har köpt på mig tuggummi och halstabletter och lite allt möjligt för att kunna stoppa i mig när lusten faller på, men kanske min största räddning har varit nikotin & koffeinfri snus, som en liiiten tröst när jag är som mest sugen🙈
Men stort grattis till plus, och lycka till - kommer gå super att sluta när du har en god anledning (så tänker åtminstone jag) 😄
Halloj!
hur mår alla? Själv mår man illa men sluppit kräkas ännu? 😰
var på privat ul igår v8+3 🥰
finns det fb grupp?
bifogsr bild på min lilla 👶🏻
Hej! Jag har bf första veckan i april 2025. :) så är i vecka 6 nu.
Vad har ni för symptom? Jag är så otroligt trött, ligger mest bara i sängen. Är också förstoppad, har ballongmage som är väldigt orolig, så fort jag äter blir det kaos i magen, mår illa då och då.
Någon som känner igen sig?
Hej!
Hoppar in här, gravid med barn nr 3. Har en dotter på 16 och en son på 13 från ett tidigare förhållande. Min sambo har en son på 12 så detta blir en sladdis 😬 vi är överlyckliga men också läskigt att vara gravid när man närmar sig 40.
vad har ni för symtom? Jag är i vecka 7+2 idag och är illamående, yr, har huvudvärk och har väldigt svårt för viss mat 😅
Hej
Jag plussade 7 juli, är nu i v13 (12+4) bf är 13/3-25 😊