Kan det vara ok fören man att klä sig kvinnligt?
Det är ju 2024, förvisso en tillbakagång i det politiska läget i världen så helt säker/ fredad kanske du inte skulle vara. I rätta sammanhang med vänner, kanske inte på stan tyvärr.
Det är ju 2024, förvisso en tillbakagång i det politiska läget i världen så helt säker/ fredad kanske du inte skulle vara. I rätta sammanhang med vänner, kanske inte på stan tyvärr.
Jo, tack för pepp och jag vill verkligen ta den här chansen nu när min flickvän är stöttande. Det som känns läskigt är hur andra ska reagera på mig i klänning.
Vi får behålla våra värderingar, vad är syftet att klä på sig kvinnligt när man är man?
Varför går du inte på toa till kvinnor sida på en offentlig toalett? Varför finns kategori för män och för kvinnor ? Etc...
Vi är inte likadana och kommer aldrig bli. Vi är gjorda på det sättet. Kvinnor har sina egna kläder och män sina.
Det är bara dumt att göra det.
Jag arbetar i könsneutrala/maskulina kläder, blå eller gröna, får inte ha smink, målade naglar.
Är duktig på många sk manliga saker så därför försöker jag använda feminina färger på byxor och den tråkiga pikétröjan.
Bär en varm sommardag gärna blommig klänning.
Skulle inte vilja att min man klädde sig i kvinnokläder, en neutral tunika eller kort linnekjol skulle vara ok.
Klänningen på bilden skulle vara ok.
Hur skulle du bete dig på fester?
Att vara som du brukar som värd men bära klänning gör dig inte till värdinna utan en värd i klänning.
Eller har du drömmar om raka benen, skapa en smal midja, lösnaglar och smink?
Och springa runt i klackskor och vara fjollig ?