Anonym (Hälsa):
Oj, ettrig och kaxig som bara den är du också! Shit vilken attityd, tjenare att du lyckas bruden; med din attityd kommer man inte långt!
Du, :
Du har ingen aning om vad jag jobbar med, vad för slags "jobb" jag gör mot ångesten, vad jag gjort tidigare, hur mycket jag tjänar, hur jag lever eller någonting! Du kan inte yttra dig om det, haha är du på riktigt? Får jag fråga hur gammal du är? Är du vuxen? För om du nu är vuxen så tycker jag synd om dig!
Du tycker att vi ska skaffa ett jobb, eller typ så?:Och vad är det som får dig att anta att jag är arbetslös?? Som du skriver så tvivlar jag på att du ens är myndig, antingen det eller så är du bara tragisk, ond, elak, olycklig och misslyckad och det som lyfter dig är att skriva nonsens i en tråd om ångest och skryta om hur lyckad du är och hur lata och misslyckade vi som inte håller med dig är... Dig kan man inte ens ta på allvar! 😄😅 Jag struntar i dina IQ-befriade inlägg hädanefter, och bryr mig inte om du fortsätter att ge "råd" som ingen här ger 5 öre för, har du inget bättre för dig än det så go ahead 👍 Om du nu är så lyckad, hur har du då tid att sitta här och uttala dig om saker du inte kan ett jota om? 😉 Så pass lyckad är du, grattis! Håll dig till saker du kan, förstår och behärskar istället! Lyckade människor gör nämligen så, förstår du. Det är ett av de vanligaste råden som rika och lyckade människor brukar ge!
Eller...är du kanske helt enkelt bara rätt och slätt så elak som du låter? Tragiskt elak helt enkelt? Jag ville inte döma ut dig som rätt o slätt elak.. jag försökte hitta "mildare" alternativ (som att du kan vara för ung för att begripa sånt vuxna förstår tex)..
Vad synd att du inte är kvar i ångesten! Såna som du förtjänar ett liv i misär, tragik, sjukdom och allt annat ont som kan drabba dig!
Grattis till priset Vidrigaste personen på nätet under 2024 hittills! 😆 Jag tycker du är äcklig, slemmig, grotesk och en uppkäftig kaxig nolla utan självinsikt och förståelse för hur samhället ser ut! Såpass IQ-befriad som du är så undrar jag om du hittar ut ur ditt lilla råttbo själv ens, eller om du behöver ringa någon vårdare som kan visa vägen?
Jag kanske överreagerar över en liten skitsak som en fruktansvärt liten människa skrev, men jag mår bra av att visa förakt för såna som du. Jävligt bra faktiskt, riktigt ångestdämpande att få ut skiten där den hör hemma, hos såna som dig! 😋☀️🙏👍Jag tycker du är så hemsk och motbjudande så du vill icke veta. Hur känner du ang. att du får folk att tycka så om dig?? ... Bra eller ? ...v😉🙈Känns det som en lyckad människa??: Som väcker förakt och äckel hos andra? Nä du, du är inte lyckad eftersom du är vidrig mot folk med ångest och påstår att de är avundsjuka för du är sååå mycket bättre och mer lyckad, omg!?! 🤭🤭🤭 Lyckade människor är kärleksfulla och omtyckta, inte elaka och odrägliga som du! I vilket fall önskar jag dig all olycka och ångest och en riktigt plågsam utdragen död för att du är så ond som du är, tjaba!
Tack för att du fick igång min glöd och gjorde mig tuff igen! Älskar att visa såna som dig vart skåpet ska stå 😊
* ... och därmed blir jag garanterat blockad, för min ärlighet mot sjuka vidriga kräk, igen! Men värt det! 😉 *