Sjukaste sakerna ni har gjort
Hej på er! Jag tänkte att vi skapar en tråd om de gånger man har släppt sina hämningar och bara gjort vad som än fallit en in. Jag kan börja så får ni gärna kommentera och fortsätta berätta om sjuka saker ni har gjort. Försök att slå mig!
En gång så gick jag på torget i min stad jag bor i och jag vet inte vad som flög i mig men jag fick en idé om att gå på alla 4. Jag kunde inte få denna tanke ur mitt huvud och kände ett tvång att jag var tvungen att gå på alla 4 hela min vistelse, samt hela vägen hem. Jag hade som mål att köpa skruv så jag kröp på alla 4, in på Claes Ohlson och kröp omkring där för att leta skruv. Jag försökte se mig för så gott det gick men det var svårt att ha översikt medan man kröp. Jag fick också en tanke om att greppa tag i folks ben så det gjorde jag på två män inne på Claes Ohlson. Men det var löst och sen gick jag vidare. Det var svårt att betala så de fick ta ned kortläsaren till mig på golvnivå. Min vanligtvis 15 minuter hemgång gick nu på säkert 1 timme då jag var tvungen att ta många pauser och så hade jag ont. Jag kom hem och var tvungen att lägga ispåse på mina händer då de var röda och svullna.
En annan gång så hade jag köpt pussel, också denna gång på torget, jag kände mig sen tvungen att lösa den på plats så jag kröp till närmsta buske, tog av mig min t-shirt och satt där på huk och satte alla 1000 bitar. Det tog hela dagen då underlaget var dåligt samt så var det mörkt där inne.
Lite tokigheter ändå. Er tur!