Inlägg från: Anonym (Sambo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sambo)

Sjukaste sakerna ni har gjort

Jag har nog gjort sjukare saker, men kan lufta konstiga tankar istället. Ibland tänker jag att jag måste ha sex med den 10 kvinnan jag ser eller liknande saker. Det kan gälla när jag kör bil, går på stan, ute och joggar eller tom när jag promenerar med frugan bredvid.

• Anonym (Sambo)
    Peter1975 skrev 2024-07-28 22:54:59 följande:

Det är lite härligt att skämma ut sig ibland ändå. Släppa loss lite, i ett annars väldigt uppstyrt samhälle. Jag kan köra vidare i tråden i väntan på fler svar. 

För några år sedan fick jag ytterligare en sådan här briljant idé. Jag har ett fönster ut mot en gata där det ständigt går förbi människor och där det ständigt åker förbi bilar. Och jag tänkte för mig själv "hmm.. undrar hur länge jag kan göra såhär..". Jag tog resten av min morgongröt och smetade in det i mitt ansikte och hår och tog av mig morgonrocken och stod nu enbart i kalsonger. Jag tryckte mig mot fönsterrutan och bestämde mig för att inte röra en muskel eller vända bort blicken på hela dagen. Jag stirrade ut från fönstret och jag kan inte ens räkna hur många som stannade upp och kollade på mig. Jag klarade av att stå där i 7 och en halv timme, sen blev jag för hungrig och var tvungen att avlägsna mig. Kul grej ändå såhär i efterhand. 

Det är ändå bra att du skriver i 1:a inlägget att du är en helt normal kille =)
Svar på tråden Sjukaste sakerna ni har gjort