• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Emlan93
    karinkarinkarin skrev 2024-09-06 15:49:56 följande:

Sprang och köpte digitalt. OMG😭😭😭😭😭
    Men åh! Vilken känsla!! Stort grattis 🥰
  • Anonym (syskonlängtan)

Grattis!!! Vad pirrigt!!

• EJT

Wow, grattis till alla som plussat! Så många ju! Fantastisk känsla ☺️🤞

• EJT

ÄL-test var positivt idag i alla fall. Känns positivt att ägglossningen kommer lite tidigare i cykeln nu när jag tar progresterontillskott under lutealfasen ☺️ ÄL blir  dag 18 eller 19 i cykeln. Vi har haft sex här senaste tre dagarna så vi kommer ha haft sex samtliga 4-5 dagarna innan ÄL, mer kan man ju inte göra...

• Snorkfrökenhär
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-06 08:47:32 följande:

Då är jag med!😊
    Jag är helt ny med att försöka , första månaden!
    Men har börjat tempa nu och äter även folsyra och Q10 &?bidrottninggelé, hahha man tror på allt man läser 😄
    Men värt att testa tänker jag . 

Är på Äl+ 6 nu och känns precis som vanligt! 
    har molvärk och typ ömma bröst men det har jag alltid.
    Hur går det för dig ?

Jag med äter Q10, ätit en månad, hoppas det ska ge effekt 😅🙏🏻  

Enligt NC är jag på ÄL+6 jag med, men jag tycker ÄL skedde en dag tidigare så enligt mig är jag på ÄL+7. Spelar ju ingen roll. Håller tummarna att vi lyckats. Jag känner inget särskilt mer än att jag tycker jag fått mer flytningar och känner av värk i livmodern av och till. Men just värk, stick och hugg kan jag ha utan att vara gravid 😅 
  • Meddelande borttaget
  • Snorkfrökenhär

Stort grattis, bästa känslan 😍 Jag har varit gravid 3 gånger och aldrig haft symtom före BIM, dröjt nån vecka innan jag känt av nåt, så det är helt olika hur mkt man känner och när man börjar få symtom 😊 

Lycka till 🌸
  • Snorkfrökenhär
    EJT skrev 2024-09-06 19:09:29 följande:

ÄL-test var positivt idag i alla fall. Känns positivt att ägglossningen kommer lite tidigare i cykeln nu när jag tar progresterontillskott under lutealfasen ☺️ ÄL blir  dag 18 eller 19 i cykeln. Vi har haft sex här senaste tre dagarna så vi kommer ha haft sex samtliga 4-5 dagarna innan ÄL, mer kan man ju inte göra...

Nä mer kan man inte göra, ni har ju prickat in det perfekt. Bara vänta och se och hålla tummarna 😄
  • Nanathalie
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-06 10:05:34 följande:
    Jag har tagit både rosenrot och bidrottninggelé och min Äl blev mycket tydligare nu! Både tester och känsla och sekret. 
    Kan du tipsa om vart du köpt dessa så man vet att man får tag på "rätt grejer". Tack för dina tips!
  • Anonym (Sladdis2025)
    Nanathalie skrev 2024-09-06 19:56:10 följande:
    Kan du tipsa om vart du köpt dessa så man vet att man får tag på "rätt grejer". Tack för dina tips!
    Rosenrot köpte jag på hälsokost grön förpackning och bidrottningsgele (Royal yelly) var vit med orange text, från Healthwell 😊👍 Rosenrot från mensens första dag till positivt äl-test och Bidrottninggele hela cykeln fram till Plus😍
Svar på tråden BIM September 2024