Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Vill oppositionen ha antisemitism ?

Anonym (Kratos) skrev 2024-09-11 21:42:08 följande:
    Din teknik biter inte på mig.

För jag har aldrig nämnt något av det du säger och varför du vänder det till någonting annat är en stor gåta för mig. Du få söka efter den informationen själv om det är så viktigt för dig.

Men jag kan säga såhär:

Jag vill ha ett demokratiskt samhälle och socialdemokraterna får gärna ingå i vårt demokratiska system. Men socialdemokraterna ska också tar sitt ansvar för deras regeringsunderlag. 

Socialdemokraterna kräver alltid att regeringen ska ta ansvar och brukar peka finger "brun-högern".

Så lägg när ditt skitsnack och sluta göra en höna av en fjäder. Nu är du bara patetisk.
    Du har påstått att: "Dagens socialdemokraterna har gjort sig för beroende av Hamassympatisörer." 

Så ta fram faktaunderlaget till ditt påstående. Jag utgår från att du anser dig ha ett faktaunderlag eller har du medvetet postat vilda spekulationer/lögner?

Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Kratos) skrev 2024-09-11 21:45:22 följande:
    Det var inte det jag sa.

Livnär du dig på att ta saker ur sitt sammanhang?

Det här är andra gången som du tar min text ur sitt sammanhang.

Skärp dig!
    Ditt inlägg #28 hade noll och inget att göra med med inlägget du citerade.

Kul lek tänkte jag och gjorde likadant.

Vem är det nu igen som behöver skärpa sig?
  • nihka
    Anonym (Kratos) skrev 2024-09-11 22:23:15 följande:
    Du har fått två källor så att du ska kunna summera till en simpel slutsats. Om du har en begränsad tankeförmåga så får du bara gilla läget.

Sen har vi haft en historik där du har fått flera delförklaringar. Det sjuka är att du inte ens reagerar på att socialdemokraterna infiltrerades av muslimska brödraskapet i ett demokratiskt samhälle och fortfarande har du inte förstått någonting?

Vi har gjort radikala lagändringar p.g.a. socialdemokraternas maktgirighet. Det enda du efterfrågar är källor men ser inte ens hur samhället har blivit?

Vi har tillräckligt många Hamassympatisörer för att Sverige måste tillämpa en lag som ska förhindra bortgifte.
    Vi har tillräckligt många Hamassympatisörer som inte låter muslimska flickor gå i kortärmat.
    Vi har tillräckligt många Hamassympatisörer där Hedersförtryck har blivit ett nytt begrepp för Sverige.

Om du inte klarar av att göra en simpel slutsats utan att jag måste  visa dig ett faktaunderlag. Då kommer du inte ens bli hjälpt av ett faktaunderlag.
    Bla, bla, bla. Hade du några belägg för ditt påstående eller inte?
  • nihka
    Anonym (Kratos) skrev 2024-09-11 22:23:15 följande:
    Du har fått två källor så att du ska kunna summera till en simpel slutsats. Om du har en begränsad tankeförmåga så får du bara gilla läget.

Sen har vi haft en historik där du har fått flera delförklaringar. Det sjuka är att du inte ens reagerar på att socialdemokraterna infiltrerades av muslimska brödraskapet i ett demokratiskt samhälle och fortfarande har du inte förstått någonting?

Om du inte klarar av att göra en simpel slutsats utan att jag måste  visa dig ett faktaunderlag. Då kommer du inte ens bli hjälpt av ett faktaunderlag.
    Jag drar den simpla slutsatsen att du postar vad du tycker och tror medan du inbillar dig att du postar fakta.

Det är inte alla som kan hålla isär åsikter/spekulationer och fakta.
  • nihka
    Anonym (Fejkad antirasism) skrev 2024-09-11 23:12:55 följande:
    Se via SCB var S har sina kärnväljare. Finns en uppsjö av MENA-dominerande områden där S har +50 % av rösterna.
    Inget parti har sina "kärnväljare" och är "beroende" av en minoritet i landet.

För att få ihop till en tredjedel av rösterna krävs att man har stöd av en tredjedel av de röstberättigade.

Ta fram kulramen och försök igen.
  • nihka
    Anonym (Micke) skrev 2024-09-12 11:46:40 följande:
    Va trött man blir på dessa lögner från dej.

Till och med salige Heidi själv har ju dementerat detta för 5-6 år sedan och ändå
    matar ni på med samma lögner. Tröttnar ni aldrig på att ljuga. Myotomani kallas det

""

Ulf Kristerssons bild av vad som sades på mötet med Hédi Fried under 2018 bekräftas nu av Fried, skriver DN.

Tidningen hade kontakt med förintelseöverlevaren under lördagen, efter att Kristersson skrivit på Facebook att han inte lovat henne att aldrig samtala med SD. Enligt M-ledaren gällde löftet Alliansens regeringsplaner, och inte Moderaterna eller honom personligen.

?Det stämmer som han säger?, skriver Fried i ett meddelande till tidningen.

""

Detta från DN, vänster liberal skitidning.

Brasklappar imponerar inte. Kristersson har flera gånger uttalat sina intentioner gällande SD som han senare försökt med språkliga krumbukter att komma ifrån.

Ingen är intresserad av vad Kristersson har för SD-strategi privat. När han pratar om "jag" utgår man från att det är som partiledare och alla befattningar och samarbeten som kan följa därav.

DN är en utmärkt tidning långt från de paddträsksajter som högerextremister och konspirstionsteorijunkies sektar sig på.
  • nihka
    Anonym (Kratos) skrev 2024-09-12 09:29:50 följande:
    Gish-gallop? Är det det du gör med mig?

I familjeliv finns en tråd där man uppmanas att söka på ordet. 
    Inser nu att du gör samma sak med mig

Varför håller du på såhär?
    Jag har ingen aning varför du älskar dina åsikter och fördomar så mycket att du inbillar dig att de är fakta.

Du har absolut noll aningen om hur många som röstar på ett visst parti som samtidigt stödjer Hamas. Noll aning. NOLL.
  • nihka
    Mentat skrev 2024-09-12 19:59:49 följande:

Vänstern har en stor majoritet av de muslimska rösterna. Om de tar starkt och tydligt avstånd från allt vad antisemitism heter riskerar de att förlora dessa röster.

Och var har du hämtat denna statistik baserad.på åsiktsregistrering utifrån religion?
  • nihka
    Anonym (Kratos) skrev 2024-09-12 23:16:04 följande:
    Aldrig påstått att jag älskar mina åsikter.
    #Gish gallop

*När El-Haj besökte ökända Palestinakonferenser som har kopplingar till Hamas så är det inte en väljarkår från Moderaterna som dras dit. Om El- Haj mot förmodan skulle ha lyckats med det då har han gjort det jävligt bra måste jag säga. 

*Terrorhoten ligger på nivå 4

*Hamas får uppbackning av Iran.

*El-Haj som vilde, toppen!

Har du siffror så är du nog ett föremål för SÄPO. Du efterfrågar något som jag inte vill veta och jag tänker inte söka av just den anledningen. Kan du bevisa motsatsen så bör du vara försiktig med sin sökning.

Undvik att spela naiv och använd hjärnan vad den är tillför.
    Nej, det var jag som påstod det.
    #Läsförståelse

Naturligtvis finns inga siffror eller annat underlag utan det är du som hittar på.

Du har absolut noll aningen om hur många som röstar på ett visst parti som samtidigt stödjer Hamas. Noll aning. NOLL. Läs: zero.

Undvik att hitta på statistik och håll isär dina åsikter och vad du "tänker" och tror och fakta.
  • nihka
    Anonym (Micke) skrev 2024-09-13 11:11:59 följande:
    Eftersom du är faktaresistent så släpper vi det.

Mår du bra av att hitta på saker så det passar dej så fine för mej.
    Det existerar ingen fakta kring hur människor som röstar på ett visst parti i Sverige ställer sig till Hamas. Bara spekulationer. Vi har inte åsiktsregistrering. Än.
Svar på tråden Vill oppositionen ha antisemitism ?