• Siripiri

BIM Oktober 2024

adirf10 skrev 2024-10-03 15:18:33 följande:

Min mens kom idag, på BIM... sån besvikelse...
    Vi har försökt i 6 månader, men det här var första gången jag kände mig gravid och så var det ändå inget...
    Hoppas på nästa månad istället 🙏🏼

Lycka till ni andra, hoppas ni får ert efterlängtade plus ❤️

Så tråkigt 😔 kram♥️ 
  • Siripiri
    Nanathalie skrev 2024-10-04 10:17:34 följande:
    Vad du är SMART! 

För allmän kännedom: Aco Caring glide från apoteket är inte spermiedödande 😂😍 thank god 
    tror dock du ska undvika de ändå ♥️ kan skapa en ogynnsam miljö för spermierna att simma i även ph-värdet är rätt.. finns speciellt glidmedel man kan köra med just för fertiliteten 😃 
  • Siripiri
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-05 11:23:14 följande:

Jag delar allas längtan och önskan, hoppas vi alla snart får våra efterlängtade plus och bebisar 💕

Min mens har startat upptäckte jag nyss, så jag får ta nya tag. Hejjar vidare på er andra 😊

Nej va tråkigt 😟💕 
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-05 07:12:34 följande:

I morse hade min temp hoppat upp typ 0,4 grader ytterligare, bifogar kurvan så får nu se. Jag blev plötsligt hoppfull. Drömde inatt att vi plussade 🤷?♀️

Ser ju lovande ut😍 håller en tumme! 

Vias skrev 2024-10-05 08:27:29 följande:

ÄL +16 enligt appen, ingen mens och neg. gravtest. 😤 appen tycker dock att jag ska testa först om 3 dagar, men tänker att det borde ha visat positivt idag om det tagit sig. 

Funderar också på varför appen tyckte jag hade ÄL den 19e, när jag hade en liknande dipp den 23e? Någon som vet? 

Jaa ser mer ut som att du fick den på äl +4 🤔

• Siripiri

Om vi mös imorse? Jajemän 😍 något som oroar mig, samtidigt som det inte gör det är att jag inte direkt har ägglossningont idag som jag brukar. Inte heller kände jag av något vid myset imorse, utan vi kunde köra alla ställningar. Det brukar nämligen vara lite av ett problem kring ÄL då det kan kännas som att någon kör in en kniv i äggstocken om sambon går för djupt 😅 Har hänt en gång förut i somras att jag inte fick ÄL-ont och en förhoppning är att min endometrios inte är lika ?infekterad? som vanligt men jag vet inte. Erfarenheter någon? 

Förhoppningsvis får man en höjning imorgon 👇🏼 

• Siripiri
    Nanathalie skrev 2024-10-05 14:08:22 följande:
    Men wow är det teststrecket som är så starkt?? Aldrig sett det innan! Coolt!

Jag har vanligtvis också ont längst in vid äl. Brukar knappt kunna ha sex. Denna månaden känner jag inget sådant! Konstigt hur det kan bli. Hoppas på bra tecken! Med tanke på hur starkt ditt test är så borde du göra samma sak 😍😍

Jajemän starkare än kontroll 😁 Googlar man så verkar inte höga nivåer av FSH vara bra dock.. men men. 

Men åh va skönt för dig med 😍 vi hoppas det är något positivt då för oss båda då! 🙏🏼 

• Siripiri
    Nanathalie skrev 2024-10-05 16:38:03 följande:

Nu hörrni! Högsta utslaget NÅGONSIN för mig på ältest. Ni vet jag som inte haft ägglossning vad jag vet? Kanske nc har rätt i att ägglossning faktiskt sker imorgon. Såååå orimligt roligt. Nu vill jag bara se tempen öka också! 

Va kul 😍 hoppas Hoppas! 
  • Siripiri
    Siripiri skrev 2024-10-05 17:07:52 följande:

Jajemän starkare än kontroll 😁 Googlar man så verkar inte höga nivåer av FSH vara bra dock.. men men. 

Men åh va skönt för dig med 😍 vi hoppas det är något positivt då för oss båda då! 🙏🏼 

LH* menar jag ju 🙃🙃
  • Siripiri
    Anonym (En till) skrev 2024-10-05 18:16:17 följande:
    Jaså?? Varför är inte det bra då? 🙃🥲

Läste något kring det förra cykeln när jag fick starkare test än kontrollstreck, att det kan tyda på Problem i äggstockarna.. inte just att test är starkare än kontroll, utan bara kring höga LH-nivåer.
    MEN jag tror faktiskt att man måste ha ett blodprov för att kunna avgöra om man har väldigt höga nivåer eller inte. I bipacken till testerna står det att det vänstra kan vara starkare än det högra ☺️
     Min sambo har sagt till mig att inte försöka gräva ner mig allt i så tänker inte grotta ner mig googleträsket kring det där igen 😂 tog test nu på morgonen, ännu liiite tydligare streck nu 😅 

• Siripiri
    Nanathalie skrev 2024-10-06 13:11:45 följande:

Enligt nc ser det ut såhär. Innebär det att ägglossningen beräknas först på tisdag? Varför gör den så tro? Jag fyllde i mitt positiva ägglossningstest och då flyttades ägglossningen fram från idag till tisdag. 😂 Gör den så för er andra också? Hoppar alltså? Min temp har gått upp liiite idag men inte mycket. Kan det vara därför?

Alltså vi är så synkade du och jag 😂 ännu starkare test idag och min temp gick upp lite idag med och just känner jag faktiskt av ena äggstocken så det är ett ägg på väg ner just nu 😁 

Svar på tråden BIM Oktober 2024