BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Jag har testat cykel dag 12,13,14,15 och 16, har testar när jag har vaknat varje gång, ungefär samma tider.
Okej, tack så mycket för svar☺️
Okej, tack så mycket för svar☺️
Hoppar in här med. Försökt i ca 1.5 år, hittills blivit gravid en gång med missfall i v.6. BIM troligtvis 7/10 då jag fick utslag på äggstickan igårkväll.
Hej gänget, försökt läsa ikapp lite men inte haft så mkt att dela med mig av. Bara gått och väntat på ÄL och nu är den nog snart förbi? väntar på tempstegringen och dom ömma brösten som alltid kommer efter ÄL 😅 Min man åker bort några dagar nu så jag hoppas att ägget släpper NU, blir ju tyvärr inga fler försök den här gången.
Hej!!
min yngsta fyller också tre år nu i höst. Hade egentligen också velat ha lite tätare men nu blir det som det blir..
Presenterar mig, jag har två barn och två graviditeter, blev snabbt gravid med båda två. Tredje gången gillt nu och vi har de senaste 5 mån lyckats med 2 försök av olika anledningar. Vi har inte prickat ägglossningen någon av de två gånger S tyvärr, antingen är mannen borta eller har vi varit på fel ställen för att få till det under sommaren 😅
jag tempar och min cykel verkar äntligen ha ordnat upp sig efter en väldigt stressig period både fysiskt och psykiskt, så nu hoppas vi en trea så fort som möjligt! Någon mer som försöker med tredje barnet? 🙏🏽
Hoppar in här med. Försökt i ca 1.5 år, hittills blivit gravid en gång med missfall i v.6. BIM troligtvis 7/10 då jag fick utslag på äggstickan igårkväll.