Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-23 06:54:54 följande:
Hej! Många verkar ha lämnat septembertråden. Ville bara säga att jag plussat 😭😭❤️ september var månaden!! Trots att jag var bortrest vid ÄL och blev dunderförkyld precis efter ÄL. Haha! Hur livet kan bli.. jag vill också tacka er alla för support och stöd och önska er största lycka till framåt. Plusset är på väg 🤞
Hoppas ni kan be lite extra för mig nu, har ett missfall i januari som jag gärna inte vill göra om. Puss o kram!!
Stort grattis 😍 Lycka till 🙏🏻💕
Anonym (En till) skrev 2024-09-23 09:26:47 följande:
hur gamla är dina äldre barn? Gick det snabbt att bli gravid med dem? Usch vad kämpigt, känns som det tagit en evighet för oss också denna gång eftersom jag längtat så länge. Även om det i verkligheten bara är två halvhjärtade försök på fem månader. Heja er!!!!
Mina barn är 12 och 9 år, hade oregelbunden mens som yngre och fick då äta ägglossningsstimulerande tabletter för att få ägglossning, blev gravid direkt då. Sedan dess har jag haft regelbunden mens och blev snabbt gravid med andra barnet och även oplanerat gravid en tredje gång (den graviditeten avbröt jag). Men nu är det svårare, förmodligen för att jag är äldre 🙈 Men kroppen fungerar ju som den ska så det borde lyckas nångång tycker jag, får väl se 😅
Jag är nöjd med dom barn vi har, ganska skönt med större barn på många sätt. Men längtan efter en sista liten en är stor 💕 så jag förstår din längtan!