Inlägg från: Anonym (Vårda kropp, hälsa och utsida) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vårda kropp, hälsa och utsida)

Vad gör du för klara av att stanna i ett sexlöst förhållande?

Anonym (Lite OT) skrev 2024-09-30 15:14:07 följande:

Min fru och jag är över 60 och har sex varje vecka. Jag är lite rund om magen, flintis och vithårig. Hon är ganska slank och har fått en liten mage, bara lite hängbröst men fylliga och fina.

Jag tänder på hennes kropp till tusen, och ger henne ofta komplimanger för hennes sexiga kropp. Hon ger mig aldrig komplimanger för mitt utseende, så ibland undrar jag om hon alls tänder på min kropp. Vi har skönt tillsammans, men det skulle vara så gott att någon gång få höra att jag är fin eller så.

Härom dagen kom vi in på stjärtform, och hon antydde att jag har hängrumpa. Eftersom hon aldrig säger något positivt så sved det i hjärtat. Även om man inte älskar allt med partnerns åldrande kropp så tycker jag att man ska vara uppskattande.

Samla på sig ohälsosamt bukfett är inte bra. Hade själv aldrig accepterat nåt sånt, varken från mig själv eller en partner, och ännu mindre gett komplimanger för det. 

Bekvämt att skylla på åldern också. Det finns folk på 60+ som håller sig i form och även runt magen med vanlig träning i rimlig mängd.
    Vill man få komplimanger för sitt utseende så får man allt anstränga sig lite för att upprätthålla detta också.

• Anonym (Vårda kropp, hälsa och utsida)
    Anonym (Men) skrev 2024-11-22 14:27:59 följande:
    Varför skriva en sådan kommentar överhuvud taget. Tillför du något positivt till diskussionen?!
    För att det är ett gott råd som alla borde följa, speciellt de med osund bukfetma. Vill män att deras kvinnor ska bli kåta sånär det ju till fördel om männen faktiskt håller sig åtråvärda på alla sätt.
Svar på tråden Vad gör du för klara av att stanna i ett sexlöst förhållande?