Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

Att ta tillbaka sitt ex men ens vuxna barn hatar honom?a

Ja man blir ju inte tillsammans med någon som det bara varit kaos med och som ens barn hatar.

Så vad man gör är ju att bryta kontakten eftersom det ändå inte fungerar att ha ett förhållande.

Blir så förvånad över människor som väljer kaos och drama, är det verkligen vad du vill ha ut av livet?

• Anonym (B)
    RebeccaMaria81 skrev 2024-09-28 21:46:52 följande:

Nu var det ju inte honom kaoset berodde på utan andra runtomkring .Familjeförhållandena var inte optimala så att säga. 
    Tror allt hade sett mycket annorlunda ut om det inte hade hänt så mycket skit runtomkring . 
    Mina barn tyckte mycket om honom ifrån början , å han har inte gjort dom något illa .

Varför hatar din son honom då?

Du gör ju som du vill men om det inte funkade första gången kommer det ju inte funka andra gången. Det verkar ju dessutom fortfarande vara kaos runt alltihop. jag hade ju satt mina barn före en man, särskilt om de hatade mannen ifråga. Det finns andra män där man istället står starka tillsammans i kaoset. Ni gjorde inte det, vad finns det då att bygga på, om det sket sig förut? Finns ju inget att hämta där.
Svar på tråden Att ta tillbaka sitt ex men ens vuxna barn hatar honom?a