• Nyfiken79

Söker porriga meddelanden

Vad finns det för alternativ när man söker kvinnor ( gärna äldre ) för utbyte av sexuella meddelanden även bilder och filmklipp?
    Finns det nått seriöst på nätet där man kan registrera sej utan att betala en förmögenhet?
    Vill inte just nu ha tag i nån att träffa utan bara för porriga meddelanden där båda ger och tar. 
  • Svar på tråden Söker porriga meddelanden
  • Nyfiken79
    NyfiknaAstrid92 skrev 2024-10-01 11:11:04 följande:
    Ingen fråga bara ett konstaterande om att du är sjukt patetisk.
    Om du nu blir så kränkt/störd av mitt inlägg vad tycker du det ska var för ämnen här, vad är lämpligt att skriva om ? 
  • Anonym (Nej tack)
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:15:11 följande:

Vad grundar du det på ?
    jag söker bara en icke fysisk sexrelation med en eller flera kvinnor och om den/dom gillar det så förstår jag inte vem det skadar.
    borde ju vara värre om man letar upp nån och får dom att tro att man är intresserad å sen dumpar när man fått det man vill, alltså fysiskt då. 

Du uttnyttjar svaga kvinnor. Nu tror jag inte att du kommer hitta någon kvinna som vill skicka gratis, men om du gör det och dom skickar för att dom tror att du är intresserad av dom och kanske vill träffas. Det finns kvinnor med självskadebeteende som skickar nakenbilder mot betalning. Oavsett utnyttjar du svaga kvinnors kroppar. 
  • Nyfiken79
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-10-01 11:20:15 följande:
    Du uttnyttjar svaga kvinnor. Nu tror jag inte att du kommer hitta någon kvinna som vill skicka gratis, men om du gör det och dom skickar för att dom tror att du är intresserad av dom och kanske vill träffas. Det finns kvinnor med självskadebeteende som skickar nakenbilder mot betalning. Oavsett utnyttjar du svaga kvinnors kroppar. 
    Och om jag hittar dom som kanske behöver bekräftelse på hur fina dom faktiskt är, som har blivit lämnade eller lever i en relation där dom blir ignorerade ?? 
  • NyfiknaAstrid92
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:25:46 följande:
    Och om jag hittar dom som kanske behöver bekräftelse på hur fina dom faktiskt är, som har blivit lämnade eller lever i en relation där dom blir ignorerade ?? 
    Hahahaha. Herregud, är du på riktigt? Jag förstår fullt ut varför du blev lämnad isåfall! Du behöver ingen att sexchatta med utan du behöver många timmar TERAPI.
  • Anonym (Nej tack)
    Du lurar dom att skicka nakenbilder. Dom kanske tror att du är intresserad av dom. men ditt syfte är bara att komma åt gratis nakenbilder på deras kropp, du skiter fullständigt i dom och är bara ute efter att utnyttja deras kropp för att tillfredställa dig själv. Tycker du att det är Ok? 
  • Nyfiken79
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-10-01 11:32:12 följande:
    Du lurar dom att skicka nakenbilder. Dom kanske tror att du är intresserad av dom. men ditt syfte är bara att komma åt gratis nakenbilder på deras kropp, du skiter fullständigt i dom och är bara ute efter att utnyttja deras kropp för att tillfredställa dig själv. Tycker du att det är Ok? 

Alltså jag vill kunna ge dom nått som dom söker också.
    jag letar inte efter någon här utan det jag söker är ställen på nätet där folk har valt att registrera sej för ett utbyte av sånt här och då tänker jag att man både ger och tar, både glädjer och gläds. 
    du vet det finns faktiskt kvinnor där ute som är på riktigt väldigt sugna på snusk och erotik men jag tror inte du är en av dom

• Anonym (Nej tack)
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:42:27 följande:

Alltså jag vill kunna ge dom nått som dom söker också.
    jag letar inte efter någon här utan det jag söker är ställen på nätet där folk har valt att registrera sej för ett utbyte av sånt här och då tänker jag att man både ger och tar, både glädjer och gläds. 
    du vet det finns faktiskt kvinnor där ute som är på riktigt väldigt sugna på snusk och erotik men jag tror inte du är en av dom

Jag kan lova dig att ingen kvinna är intresserade av att få dickpics av random män. Och de kvinnor som är ute efter bekräftelse är svaga kvinnor som gör det av en anledning, de gläds inte av att du utnyttjar deras kropp. 
  • Anonym (TZ)
    Nyfiken79 skrev 2024-10-01 11:01:47 följande:
    Jag vet inte om det finns men jag tror det finns kvinnor därute som vill och därför frågar jag. 
    Det finns det inte. Hade det funnits sådana sidor du söker hade alla känt till dem eftersom nära på varenda karl i landet hade flockats dit. Kvinnor är inte intresserade av sånt. Det ger ingenting. Men gå med på nån skum soda nånstans så kan du säkert hitta en ?kvinna? som verkar villig. Sen efter ett tag lär det visa sig att det är ett gäng manöiga bluffare i annan världsdel som behöver att du skickar pengar till ?henne? av en rad olika fabrikerade anledningar, alternativt att ?hon? efter ett tag ber dig att gå över till en annan plattform för att det är ?bättre? att chatta där. ?Där? visar sig vara ett sida där du som man får betala per skickat meddelande.
  • Anonym (Tänk om)
    Haha men nu blev det väl lite galet när du tänkte/skrev? Skulle någon känna sig bekräftade på hur fina de är genom att skriva sexmeddelande till en främling på nätet som just enbart är ute efter att skriva sexmeddelanden? Jag kan inte tänka mig något som skulle få mig att känna mig billigare, ärligt talat. Eller mer avtänd för den delen. Tänk om ff.
Svar på tråden Söker porriga meddelanden