Inlägg från: Anonym (Petronella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Petronella)

Ingen har väl bett om 5g?

Anonym (J) skrev 2024-10-03 05:16:22 följande:
    Fast det borde ju inte vara bra om man ser det logiskt. Det räcker så. Det är inte direkt naturligt. 
    Bilar är inte heller naturligt. Inte cyklar heller.
    Gissar att du transporterar dig med häst och vagn.

Du använder väl inte smink heller (om du är kvinna), eller använder micro eller airfryer?

Den stora frågan är hur du producerar text på internet... som inte heller är naturligt.

Du har väl väggfast uppkoppling? Om du nu använder nätet som du uppenbarligen gör.

Inte har du väl mobiltelefon? Det är verkligen INTE naturligt.
  • Anonym (Petronella)

Skulle inte förvåna mig om ts är antivaxxer också.

Har en gammal barndomskompis som härjar runt på Facebook med sån här skit, att 5G är farligt, vaccin är farligt, blablabla... samtidigt som hon sitter klistrad vid datorn dagarna i ända.

Hon predikade om att det är 5G-masterna som sprider Covidsmitta och att Covid är något som är skapad av någon hittepåorganisation som jag har glömt namnet på.
    Eller att Covid bara är hittepå och inget som faktiskt existerar. Samtidigt som hon gick med platshandskar och munskydd så fort hon gick utanför dörren. Som hon sällan gör.

Behöver jag tillägga att hon är förtidspensionär (sedan hon var runt 25 för mer än 30 år sedan) och "lider av" Fibromyalgi? 

• Anonym (Petronella)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-10-04 22:09:23 följande:

5 G är för företag. De skickar stora filer och det kommer gå så mycket snabbare. Det är företagen som bestämmer i landet, inte den vanliga människans efterfrågan. 

Och där fick våldkapitalet en win-win effekt. För med 5 G så kan man styra energier så att folk blir brända vid ex folkmassor. Man kan ha så mycket större kontroll. Finns videor att finna på youtube ang det.

Kolla i Libanon, man sa först att det ska ha varit explosiva enheter i deras personsökare, men sedan kunde man läsa att de hade kunnat mixtra med batteriet (trådlöst) och jag tror knappast att dessa hade ens i närheten av 5G. Snarare 3G. 

Det hela handlar om att kunna kontrollera folkmassor vid ex demonstrationer. 

Det finns "bevis" på att jorden är platt på Youtube också.
    Finns även "bevis" på att Covid är skapat av Bill Gates och WHO...

Behöver nog inte säga mer om det va?

Du påminner SÅ mycket om min bekanta som jag skrev om tidigare att jag nästan tror att du är hon!
  • Anonym (Petronella)
    Tukt skrev 2024-10-06 10:11:43 följande:
    Hört talas om häst och vagn?  VHS eller nylonskjortor?
    .
    Nylonskjortor ska man ha lägsta värme på järnet när man stryker dem..
    Erfareneheten var dyr och säkert 40 år sedan men minnet av hålet med den exakta formen av strykjärnet är oförglömligt. Liksom ägarens reaktion när jag erkände mitt misstag.

Sorry för ot.
  • Anonym (Petronella)
    Anonym (Furo) skrev 2024-10-11 23:21:53 följande:
    Hoho..?
    Så tyst det blev här.. ;)

Ingen som vill svara på min fråga?

Att gå bananas över något man säger, kalla en dum i huvudet, foliehatt, högerextrem och gud vet allt, det går bra. Men så fort man ber om sakargument och motbevis så flyr ni som rädda små möss.

Vad är det för fel på er? 
    Vi kanske inte orkar med foliehattar.
  • Anonym (Petronella)
    Anonym (Furo) skrev 2024-10-15 00:10:45 följande:
    Oj vad arg du blev.. 

Ok, så du argumenterar emot mig för att jag hävdar att det finns risker och troligen faror med 5g. Men du kan inte komma med några styrkande belägg för varför du tycker så? 

Anders Sydborg är för övrigt väldigt insatt i det där med strålning och har forskat och gjort legitima tester. Där har du ännu en källa och mer bevis som återigen styrker mina belägg. 
    Anders Sydborg?
    Men snälla människa, tror du verkligen på all rappakalja som han producerar?

Hans "legitima tester" och all annan humbug han sysselsätter sig med sätter troll i huvudet på osäkra människor. Det är allt han lyckas med.

Under pandemin hade han en grupp på FB (den kanske är kvar, minns inte vad den hette) som jag var inne och läste i ibland. För själva nöjets skull, så man kunde få skratta lite mitt i allt elände.

Nej du, vill du ens vara i närheten av att övertyga någon så får du komma med bättre källor än... Anders Sydborg. Tomte
  • Anonym (Petronella)
    Anonym (Furo) skrev 2024-10-05 23:21:26 följande:
    Det som skrämmer mig är att du inte kommit med något annat än nedlåtande personangrepp i denna tråd. Har du inget vettigt att komma med för en gångs skull? 
    Anonym (Furo) skrev 2024-10-05 13:30:24 följande:

Kan bara beklaga att er hjärnkapacitet inte är helt intakt. 

Haha, den som sa det var det!
  • Anonym (Petronella)
    Anonym (Furo) skrev 2024-10-16 23:02:05 följande:

Jag antar att ni tog alla covid-sprutor också.. ;) 

Inte alla, men tre. Glad
    Och tänka sig, jag lever och mår bra.
    Trots vad Sydborg lyckades lura i dig och andra med blanka huvudbonader. 
Svar på tråden Ingen har väl bett om 5g?