Ingen har väl bett om 5g?
Fyfan vad korkade människor det finns. Helt obegripligt.
Fyfan vad korkade människor det finns. Helt obegripligt.
5 G är för företag. De skickar stora filer och det kommer gå så mycket snabbare. Det är företagen som bestämmer i landet, inte den vanliga människans efterfrågan.
Och där fick våldkapitalet en win-win effekt. För med 5 G så kan man styra energier så att folk blir brända vid ex folkmassor. Man kan ha så mycket större kontroll. Finns videor att finna på youtube ang det.
Kolla i Libanon, man sa först att det ska ha varit explosiva enheter i deras personsökare, men sedan kunde man läsa att de hade kunnat mixtra med batteriet (trådlöst) och jag tror knappast att dessa hade ens i närheten av 5G. Snarare 3G.
Det hela handlar om att kunna kontrollera folkmassor vid ex demonstrationer.
Kul att ni bråkar inbördes och är för tröga för att förstå vad den andre skriver och menar. Ytterst roande om ni frågar mig.
Men, om ni frågar er själva, vem vinner på att ha 5g? Jag har aldrig hört någon privatperson hävda att den har ett stort behov av 5g...
Precis som någon annan skrev så är det företagen som vinner på det. Det är företagen som sätter narrativet och dikterar vad som ska publiceras i media. Samma sak med vaccinet. Och nej, man är inte konspiratorisk bara för att man har förmågan att koppla ihop sambanden. Men jag förstår att det för många är irriterande att inte själv kunna se och göra den kopplingen. Därav måste det ju vara en konspirationsteori och rent påhitt. Kan bara beklaga att er hjärnkapacitet inte är helt intakt.