• Björkskogen

BIM November 2024

MammaIda00 skrev 2024-11-11 16:52:45 följande:

Är detta positivt? Tycker jag ser ett VÄLDIGT svagt streck. BIM 15/11

Absolut! Jag ser något oxå🥰 
  • Björkskogen

Galet vad fort LH stiger. Fick positivt ältest nu 3 h efter förra, helt klart starkare än kontrollstrecket 😅👀 fascinerande för mig som aldrig använt ältest förut 😂

• Björkskogen
    Busfia skrev 2024-11-11 18:35:39 följande:
    Nej alltså jag kissade 14. Va kissnödig igen vid 17 så passade på å testa då 😄 
  • Björkskogen
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-11 18:24:46 följande:
    Häftigt. Sådär starkt streck har jag aldrig fått 🥲🙏🏼
    Ja skit häftigt! får se hur det ser ut ikväll, fortsätter testa för att det är kul med något test som visar positivt 😂 
  • Björkskogen
    TrueResolution skrev 2024-11-12 10:56:41 följande:

På tal om trollen... Tänkte jag också skulle ta ett ÄL-test idag pga av ren känsla och att "hmm det var längesedan jag fick dubbla utslag nu?"  Fick positiva ägglossningstest för en vecka sedan med och nu.. tadaaaa! Utslag på ÄL-test samt fast gubbe på clearblue! Hade inte du skrivit här hade jag nog inte testat och då missat 😂 

Enda jag känner nu är: 
    1. fan jag som tyckte ag väntat tålmodigt första veckan sedan ÄL, var äntligen halvvägs till BIM. Nu börjar vi väl om 🙈
    2. VAFAN Sambon varit borta och vi har inte fått till det nu, samt en ajuk bebis hemm. Toppen! Va bra! Behöver alltså börja om på mys-fronten med 😂

jaja, då flyttar vi fram BIM en vecka och hoppas att ÄL går bättre denna gången 😅🙏🏼

Jag fick oxå fast gubbe på cb idag 🥳 positivt igår kl 17 på stickorna. Bara invänta tempök nu 😅 

Trist att bli tillbaka flyttad en hel vecka dock 😬 jag flyttas iaf åt rätt håll 😂 
  • Björkskogen
    TrueResolution skrev 2024-11-12 13:22:08 följande:

Hejja hejja! Skoj att följas! 

Hoppas sambon kommer hem pigg ikväll från jobb så att säga 😂 

Jaa skitsurt när man har haft nedräkning och sen bara "nähäpp", dags att räkna om. Kul om jag nu testar positivt vid BIM som är min födelsedagsvecka, om inte, trist med mens och sorg min födelsedagsvecka 😭 

Ja gubben ska absolut få prestera ikväll 😂 
  • Björkskogen
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-12 19:11:56 följande:

Lite knasig fråga kanske men hur ofta försöker ni mysa till det vid ÄL? Man vill ju inte missa!!

Varannan dag vart det den här gången. Blev fre, sön och idag. Fick positivt ältest igår eftermiddag så jag borde ha äl idag eller imorgon. 
  • Björkskogen

Tempökning idag 🤩 så nu den 2 v olidligt långa väntan ????😆 ska verkligen försöka hålla distans och inte överanalysera minsta känning. Men ni vet ju hur lätt det är 😂 
    Vi har iaf tajmat myset väl, mer än så kan vi inte göra. 
    Bim blir 26/27 november. 

• Björkskogen
    Anonym (En till) skrev 2024-11-13 07:08:06 följande:
    Anonym (2) skrev 2024-11-13 06:46:17 följande:
    Ser ut som det ska ☺️ viktigt att komma ihåg att inga urintest kan mäta hur mycket hcg som finns. Det är olika mycket pigment i olika test, kan till och med vara olika i samma förpackning. 🙃

Tack för era lugnande svar! Det är ju trots allt mycket starkare än i lördags så rimligtvis händer nåt där inne, även om jag inte märker något alls 😅
    Ser helt ok ut enligt mig oxå. Jag som har varit gravid flera ggr tidigare med riktigt jobbigt illamående skulle va glad för varje dag jag inte kände något 😂 
Svar på tråden BIM November 2024