• Björkskogen

BIM November 2024

TrueResolution skrev 2024-11-13 09:50:47 följande:

Då följs vi pt, lång väntan nu ill BIM om två veckor 😍

Hade fast gubbe & positiva tester igår men vet inte hur det var i förrgår så antingen ÄL igår eller idag 🙈
    Fick dock bara till det igår & inte dagarna innan men kanske finns ett uns hopp ändå! 

tänker hålla distans varje gång men går bara bra "första veckan" innan jag börjar tänka "är jag gravid så finns det en chans jag kan få veta NU om jag bara testar" 😂

Blev lite vad det blev när ägglossningen kom så oväntat & överraskade 😁 

Håller tummarna för massa fler plus nu i November! 👏🏼

Ja det känns sjukt länge dit, är som du. Gillar att testa varje dag från typ äl+9 😂 

Ja det räcker ju med en spermie 😅. Men igår är ju jättebra timing tycker jag. 

Hoppas vi som är kvar får plussa allihop 🥹 
  • Björkskogen

Så här såg min peak ut 😊 
    Den kom fort och gick över fort 😂 

Rdlsgdl9922 skrev 2024-11-13 17:34:06 följande:

Hallå! visst är det på god väg? testen ovan är från morgon och kväll sedan i söndags.

Kanske imorgon redan väl?🥹 mvh tjej som typ aldrig fått såhär ?starkt? på äl test 😂

• Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2024-11-13 19:52:23 följande:
    Nu är vi redo 🙏🥰
    MEN jag har helt tappat det, jag har skrivit bim 25/11 det är ÄL då😅🙈 vet inte hur jag tänkte men ni är så trevliga så jag hänger kvar här ändå 😅
    Ja häng med oss ändå 😍 
  • Björkskogen
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-14 12:43:25 följande:

Väntan mellan ÄL och BIM? överanalyserar 😂 vill bara veta. Hur slutar man tänka på barnaskapandet?🥲

Jag vet inte. Berätta gärna om du kommer på hur 😂
  • Björkskogen
    TrueResolution skrev 2024-11-14 14:38:25 följande:
    Undrar också; måste hitta en hobby eller något 😂
    Jag stickade tjocksockar igår, idag bakar jag vetekakor 😂 
  • Björkskogen

Äl bekräftad med tempen nu 🥳 äl+3 idag. Så nu väntar vi. Gubben åker på jobb på måndag och kommer hem dag före bim. Tror jag ska låtabli att hetstesta nästa helg så han får va med. Om jag kan hålla lig 😂🙈 

• Björkskogen
    Pandan14 skrev 2024-11-15 06:11:59 följande:
    Härligt! hoppas verkligen de tog sig 😍 Hahah älskar att alla här inne blir lite lätt maniska när de kommer till testandet, så skönt att inte vara den ända 😂 du får hålla oss uppdaterade! 
    Ja men man vill ju så gärna va gravid 🥹 

Ungarna har smittat mig med förkylning nu lagom till helgen. Jätte kul 🥲 
    Har knappt sovit känns det som. 
  • Björkskogen
    Anonym (En till) skrev 2024-11-15 07:44:56 följande:
    Tänker att förkylningen kan vara bra!!! Helt ärligt har jag varit förkyld alla 3 lutealfaser som sen resulterat i graviditet 😂
    Intressant 👀 
  • Björkskogen
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-11-15 07:52:21 följande:

heeej, vi låg i förrgår, förrförrgår och kommer ligga idag men igår blev det inte så. Just när det var peak? hur mycket mindre blev chanserna då Av att inte ligga vid peak?😭😭

Andas! Det räcker om man har sex varannan/var tredje dag 😊 
    Hade du peak igår släpper ägget idag/imorgon. (24-48 h efter positivt) sen är det befruktningsbart i ca 24h. 
  • Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2024-11-15 19:19:42 följande:
    Min trea gav mig fruktansvärda hugg i livmodern som gjorde att jag sökte vård. Fick reda på att jag va gravid på gyn😅❤️
    Hade sjuka hugg med första. Vek mig dubbelt och va tvungen stå still, kunde inte röra mig för det gjorde så ont 🙈 
    Länge sen nu men det va iaf innan mensen skulle komma. 
Svar på tråden BIM November 2024