Inlägg från: SommarOchSolVårochBlommor |Visa alla inlägg
  • SommarOchSolVårochBlommor
    Anonym (Lovisa) skrev 2024-11-06 07:09:14 följande:
    Nä, har snarare fått höra efteråt att jag såg bra ut men att det inte klickade ändå för att det var stelt. 
    Har man social kompetens säger man inte rakt ut att det var utseendet som inte passade.

Många, om de känner attraktion, skriver inte av någon så lätt bara för att man måste föra samtalet (iaf inte om man kan föra samtal). De väntar och ser om du tinar upp efter fler träffar.

Om du försörjt dig på utseendet en gång i tiden kanske de tyckte du såg för gammal ut? Eller så passade inte just ditt utseende dessa män. 

När ditt utseende passar så finns det män som anpassar sig och för samtalen. Bara fortsätt träffa fler så ska du se att du hittar någon som gillar ditt sätt och utseende. 

Tror det är svårare ifall du haft svårt att prata som man (men även här hade det funnits massor av kvinnor som ändå kubde fört samtalen).

Anonym (Jobbar hårt) skrev 2024-11-07 20:27:50 följande:
    Du jobbar verkligen hårt för att trycka ner TS.

TS får blackout av nervositet och vill ha tips kring det, inte sitt utseende.
    Lär dig läsa. Mitt tips är att hon ska fortsätta försöka så kommer hon lyckas.

Det kommer inga stekta sparvar flygande.
    Anonym (Jobbar hårt) skrev 2024-11-08 12:09:25 följande:
    Och nu försöker du trycka ner mig istället. Jag har läst det du skriver och du skriver att det kan vara TS utseende som är problemet och sedan att hon är gammal. Lägg ner bara. Det är INGEN som köper att du försöker hjälpa.
    Du bara inbillar dig. Om du känner dig nedtryckt är det inte från mina inlägg.

TS är (likt alla andra) sin egen lyckas smed. Hon måste bara fortsätta smida. Oavsett vad problemet är det bara att överkomma (tunghäfta som ej passar somliga, utseende som ej passar somliga etc).

Att ge upp är inget bra råd. Att skylla ifrån sig är inget bra råd. Att möta verkligheten som den är och bara fortsätta kämpa det är riktigt bra råd. Som ger det man eftertraktar.

Om man, hypotetiskt, skulle byt all öl som utskänktes på dessa träffar till alkoholfri öl med samma smak utan att underätta konsumenternahade avslappningen likväl infunnit sig.

Anonym (?) skrev 2024-11-09 01:28:02 följande:
    Varför tror du det? Alkohol frigör bl.a mycket dopamin och stimulerar GABA receptorerna, den effekten får du inte av placebo.
    Placebo
    Räkan77 skrev 2024-11-09 01:40:51 följande:

Kanske att du ska försöka träffa män på annat sätt än genom traditionella dejter. Skulle det vara möjligt att träffa män i andra sammanhang, tex genom nån förening, gemensamma vänner eller liknande?

Helt rätt. Större nät.
Svar på tråden Alla dejter går åt fanders