Inlägg från: Anonym (HH) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HH)

Frun har tappat sexlust

Hej
    för typ 3 år var jag otrogen och min frun fick veta detta och blev lite problem men det löste sig till slut.
    efter det min fru har fått depression och vårt sexliv har förändrat totalt från 4 eller 5 gånger per vecka har blivit max 2 gånger per månad.
    frugan säger att hon har tappat intresse för sex och att även om hon tvingas sig att ha sex det går inte hon typ stop.
    hon vill gärna ha sexlust tillbaka men hon vet inte hur?
    är det någon som har haft samma upplevelse som kan hjälpa oss.
    min fru tar tabletter mot depression.
    tack för hjälpen.

• Svar på tråden Frun har tappat sexlust
  • Anonym (HH)
    Anonym (Anna) skrev 2024-11-06 09:03:12 följande:

Det är nog så att hon tappat tilliten till dig.
    Så hon behöver nog en riktig man för att få tillbaka sexlusten.
    En man som värdesätter henne och inte kastar bort tillit och lojalitet.

Lycka till

Har gett henne det alternativet men hon sa aldrig i livet, hon sa jag älskar dig och kan inte se mig med en annan man än du.
  • Anonym (HH)
    Anonym (S) skrev 2024-11-07 22:39:40 följande:

Det är kört med sex för din del med frun, har aldrig hört talas om att en kvinna fått tillbaka lusten,,,du har att välja:1. knulla vis sidan av, 2 skilja dig3, acceptera att du inte får ligga ( det kommer minska till noll ) det tar 10 år av frustration, känsla av avvisande, och melankoli,, sen går det över,,!

Jag är medveten att jag har gjort fel och det var bara en gång, detta betyder inte att det är kört för oss.
    jag är inte den första och inte den sista, har bett om förlåtelse och kämpar mycket för att hjälpa henne att går ur sin depressio.
  • Anonym (HH)
    New Dawn skrev 2024-11-08 20:09:08 följande:
    Skål
    Varför har hon inte självrespekt för sig skälv?
    jag har gjort fel detta betyder inte att hon måste lämna mig, varför ska vår barnen blir drabbade, är det inte bättre för oss att kämpa och kunna rätta det felet som jag har gjort.
  • Anonym (HH)
    Anonym (O) skrev 2024-11-08 01:30:37 följande:

Hade inte heller känt attraktion till en man som är illojal och inte kan hålla kuken i styr. Blir bara attraherad av riktiga män.

Om jag fattar dig rätt så om en man blir otrogen en gång då finns inga förlåtelse?
  • Anonym (HH)
    Anonym (Vad förväntade du dig?) skrev 2024-11-08 18:57:12 följande:

Vad förväntade du dig skulle hända? Att hon tänder på att du stoppar lammen i andra kvinnor?

Förstår att hon finner dig avtändande. Det är priset man får betala, men det visste du väl om redan innan du låg med andra kvinnor? 

Det enda som kan lösa detta är att ni båda ligger vid sidan om. Det är kört för dig.

Jag stoppar inte kuken i andra kvinnor det har hänt bara en gång, du tycker att man få inte göra fel?
    tycker du att livet blir bättre om vi ligger med andra på var sin sidaa?
  • Anonym (HH)
    Anonym (raka rör) skrev 2024-11-08 21:27:50 följande:

1. Ingen normal person blir kåt av att bli ratad och sviken av sin partner.

2. Depression minskar lust.

3. Antidepp-piller tar bort sexlusten för många de också.

Spådom: Hon kommer inte att bli kåt igen förrän du har valsat ut ur hennes liv och hon kan sluta med pillerna och bli störtkär i en annan man.

Om jag har uppfattat dig rätt så vi får skiljas ?
  • Anonym (HH)
    New Dawn skrev 2024-11-09 20:17:31 följande:
    Hon har sex med dig 2 gånger i månaden trots att hon inte har lust. Det är inte konstigt att hon inte har lust. Dels har hon blivit bedragen, vilket hon antagligen inte hämtat sig i från. Hon är deprimerad, men har ändå sex med dig varannan vecka. Det är stor risk att hon känner sig värdelös sexuellt. 
    Jag tror verkligen du måste visa att du är beredd att ge henne det hon behöver. Kärlek, tålamod och tid, och att INTE ha sex när hon inte har lust.
    Visa att du vill kämpa för henne och barnen. 
    Det är det jag gör tror mig varje dig kämpar jag för att hon ska må bättre, har tålamod, hjälper henne på allt hon vill, försöka att boka hotellrum typ en gång i månaden för att kunna vara själva och har lite kul och har sex när hon vill.
  • Anonym (HH)
    Anonym (Yill) skrev 2024-11-10 00:32:56 följande:
    Varför hon inte har mer självrespekt kan nog kopplas till hennes uppväxt. Men jag antar att du undrade varför jag ansåg att hon saknar självrespekt.. Svaret på det är enkelt. För att hon just nu försöker tvinga sig till att finna sig i en situation som hon absolut inte är ok med. 

Är du manipulerande mot henne? Försöker du få henne att känna sig som boven i dramat för att hon är deprimerad och inte vill knulla med dig? Påtalar du kanske att du sagt förlåt och att hon borde godta din ursäkt? Förminskar du det du gjorde inför henne precis som du gör här i kommentarerna, att det "bara hände EN gång" och att "alla gör fel"? Du kanske till och med drar in barnen och använder dom som verktyg för att ge henne riktigt dåligt samvete över att ens tänka tanken på att lämna dig? 
    kanske hennes kärlek till mig gör att hon tvinga sig att gå ur  depression men jag använder aldrig barn för att tvinga henne stanna med mig eller jag säger inte till henne att det var bara en gång,  en gång eller flera gånger är samma för att jag gick bakom hennes rygg och har inte respekterat henne som fru.
    min fråga är varför blir jag uthängd på det sättet från alla?
    hade du kastat ut din man eller din om han eller hon var otrogen?
  • Anonym (HH)
    Anonym (Vad förväntade du dig?) skrev 2024-11-08 19:08:46 följande:
    Nej du är en falsk man. En ynkrygg. 

En riktig man är ärlig och har självdisciplin. Han skadar dessutom inte dem han påstår sig älska. Bara för att jag ser andra snygga killar betyder inte att jag kommer hoppa i säng med dem.

Till och med på fyllan när min man inte var med och en annan snygg man plötsligt från ingenstans greppade tag om mina lår på ett sätt som gjorde mig helt pirrig där nere, så var jag inte otrogen mot honom. Tackade nej och berättade att jag är upptagen till mannen som tafsade, sa även åt honom att inte ta på mig mer. Det var bara en av många situationer som jag absolut hade kunnat vara otrogen på, men av respekt och kärlek för min partner så sa jag ifrån.

Olika kollegor har varit intresserade och vissa har till och med velat lämna sin partner eller gå bakom sin partners rygg med mig. Dock är jag helt fel person att fråga. Har självklart tackat nej till dessa inviter. 

Varför kan inte ni otrogna hålla er till andra otrogna? Så kan vi lojala få vara med andra lojala personer. Det hade gynnat alla! Lika leker bäst som man brukar säga.
    Tror mig att jag är inte en falsk man.
    kvinnor har en stark sida och kan hålla sig och inte ge sig som vi mannen och detta är ingen ursäkt, du hade kunnat att vara trogen på din man fast du har hamnat i flera situation att vara otrogen, jag också har hamnat i flera situationer att vara otrogen men har inte gjort, kanske nångång inte kunna vara stark på nån anledning och du blir otrogen.
    vi har varit gifta i 14 år och har varit otrogen en gång tyvärr.
Svar på tråden Frun har tappat sexlust