Anonym (Vad förväntade du dig?) skrev 2024-11-08 19:08:46 följande:
Nej du är en falsk man. En ynkrygg.
En riktig man är ärlig och har självdisciplin. Han skadar dessutom inte dem han påstår sig älska. Bara för att jag ser andra snygga killar betyder inte att jag kommer hoppa i säng med dem.
Till och med på fyllan när min man inte var med och en annan snygg man plötsligt från ingenstans greppade tag om mina lår på ett sätt som gjorde mig helt pirrig där nere, så var jag inte otrogen mot honom. Tackade nej och berättade att jag är upptagen till mannen som tafsade, sa även åt honom att inte ta på mig mer. Det var bara en av många situationer som jag absolut hade kunnat vara otrogen på, men av respekt och kärlek för min partner så sa jag ifrån.
Olika kollegor har varit intresserade och vissa har till och med velat lämna sin partner eller gå bakom sin partners rygg med mig. Dock är jag helt fel person att fråga. Har självklart tackat nej till dessa inviter.
Varför kan inte ni otrogna hålla er till andra otrogna? Så kan vi lojala få vara med andra lojala personer. Det hade gynnat alla! Lika leker bäst som man brukar säga.
Tror mig att jag är inte en falsk man.
kvinnor har en stark sida och kan hålla sig och inte ge sig som vi mannen och detta är ingen ursäkt, du hade kunnat att vara trogen på din man fast du har hamnat i flera situation att vara otrogen, jag också har hamnat i flera situationer att vara otrogen men har inte gjort, kanske nångång inte kunna vara stark på nån anledning och du blir otrogen.
vi har varit gifta i 14 år och har varit otrogen en gång tyvärr.