• Anonym (HH)

Frun har tappat sexlust

Hej
    för typ 3 år var jag otrogen och min frun fick veta detta och blev lite problem men det löste sig till slut.
    efter det min fru har fått depression och vårt sexliv har förändrat totalt från 4 eller 5 gånger per vecka har blivit max 2 gånger per månad.
    frugan säger att hon har tappat intresse för sex och att även om hon tvingas sig att ha sex det går inte hon typ stop.
    hon vill gärna ha sexlust tillbaka men hon vet inte hur?
    är det någon som har haft samma upplevelse som kan hjälpa oss.
    min fru tar tabletter mot depression.
    tack för hjälpen.

• Svar på tråden Frun har tappat sexlust
  • Anonym (Anna)

Det är nog så att hon tappat tilliten till dig.
    Så hon behöver nog en riktig man för att få tillbaka sexlusten.
    En man som värdesätter henne och inte kastar bort tillit och lojalitet.

Lycka till

• Anonym (HH)
    Anonym (Anna) skrev 2024-11-06 09:03:12 följande:

Det är nog så att hon tappat tilliten till dig.
    Så hon behöver nog en riktig man för att få tillbaka sexlusten.
    En man som värdesätter henne och inte kastar bort tillit och lojalitet.

Lycka till

Har gett henne det alternativet men hon sa aldrig i livet, hon sa jag älskar dig och kan inte se mig med en annan man än du.
  • Anonym (S)

Det är kört med sex för din del med frun, har aldrig hört talas om att en kvinna fått tillbaka lusten,,,du har att välja:1. knulla vis sidan av, 2 skilja dig3, acceptera att du inte får ligga ( det kommer minska till noll ) det tar 10 år av frustration, känsla av avvisande, och melankoli,, sen går det över,,!

• Anonym (O)

Hade inte heller känt attraktion till en man som är illojal och inte kan hålla kuken i styr. Blir bara attraherad av riktiga män.

• Dardi007
    Anonym (O) skrev 2024-11-08 01:30:37 följande:

Hade inte heller känt attraktion till en man som är illojal och inte kan hålla kuken i styr. Blir bara attraherad av riktiga män.

Även riktiga män kan vara otrogen ibland. Det bero på situationen man hamnar på 
  • Anonym (Yill)

Din fru har ingen självrespekt, men tyvärr fattar hon inte det. Hon borde lämna dig, men det förstår hon inte. Dock har hennes kropp förstått det och det yttrar sig i minskad sexlust.

Om du är en riktig man så tar du ansvar för dina handlingar och lämnar henne. 

• Anonym (Ok)
    Ascendere skrev 2024-11-06 09:01:09 följande:

Skaffa en. älskarinna

Får frun tillbaka sexlusten då?
  • Anonym (Ok)
    Dardi007 skrev 2024-11-08 01:34:08 följande:
    Även riktiga män kan vara otrogen ibland. Det bero på situationen man hamnar på 
    Nej, det beror på att man väljer att vara otrogen. Inget som bara händer. 
Svar på tråden Frun har tappat sexlust