Inlägg från: Anonym (Yill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Yill)

Frun har tappat sexlust

Din fru har ingen självrespekt, men tyvärr fattar hon inte det. Hon borde lämna dig, men det förstår hon inte. Dock har hennes kropp förstått det och det yttrar sig i minskad sexlust.

Om du är en riktig man så tar du ansvar för dina handlingar och lämnar henne. 

• Anonym (Yill)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-09 17:55:40 följande:
    Varför har hon inte självrespekt för sig skälv?
    jag har gjort fel detta betyder inte att hon måste lämna mig, varför ska vår barnen blir drabbade, är det inte bättre för oss att kämpa och kunna rätta det felet som jag har gjort.
    Varför hon inte har mer självrespekt kan nog kopplas till hennes uppväxt. Men jag antar att du undrade varför jag ansåg att hon saknar självrespekt.. Svaret på det är enkelt. För att hon just nu försöker tvinga sig till att finna sig i en situation som hon absolut inte är ok med. 

Är du manipulerande mot henne? Försöker du få henne att känna sig som boven i dramat för att hon är deprimerad och inte vill knulla med dig? Påtalar du kanske att du sagt förlåt och att hon borde godta din ursäkt? Förminskar du det du gjorde inför henne precis som du gör här i kommentarerna, att det "bara hände EN gång" och att "alla gör fel"? Du kanske till och med drar in barnen och använder dom som verktyg för att ge henne riktigt dåligt samvete över att ens tänka tanken på att lämna dig? 
  • Anonym (Yill)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-10 08:31:01 följande:
    kanske hennes kärlek till mig gör att hon tvinga sig att gå ur  depression men jag använder aldrig barn för att tvinga henne stanna med mig eller jag säger inte till henne att det var bara en gång,  en gång eller flera gånger är samma för att jag gick bakom hennes rygg och har inte respekterat henne som fru.
    min fråga är varför blir jag uthängd på det sättet från alla?
    hade du kastat ut din man eller din om han eller hon var otrogen?
    Ja det hade jag. Jag accepterar inte att man är otrogen mot mig. Jag älskar min partner innerligt och jag hade blivit dödligt sjuk av sorg, förtvivlan och ilska om han var otrogen. Det finns inte en chans att jag hade kunnat vara med honom mer efter det. Det spelar ingen roll hur mycket jag älskar honom, ett sådant svek hade skapat ett alldeles för stort sår i mig.

Du har skapat ett sådant sår i din fru. Hur har du dessutom mage att försöka lappa ihop henne igen efter det, som om det är henne det är fel på?

Det är inget fel på din fru. Hon är helt frisk, för hon har fått en helt normal reaktion på grund av ett trauma som DU har orsakat. 
  • Anonym (Yill)

Sen kan ju din fru aldrig lita på att du aldrig kommer vara otrogen igen. För du kan ju bevisligen inte behärska dig. 

• Anonym (Yill)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-11 18:05:28 följande:
    För att jag var dum
    jag har en fru som är jättesnygg, fin kropp, hon är duktig på sex, inget att klaga på
    Nja, jag vet inte om jag köper det där argumentet faktiskt. Jag får intrycket av att du både vill behålla kakan och äta upp den, så att säga. 

Inte ens när din fru är i sin "prime time" är du trogen henne. Nu är hon deprimerad, vill inte ha sex och hon kommer garanterat gå upp mycket i vikt av sin depression och/eller av medicinen hon tar mot sin depression. Alternativt kanske hon går ner mycket i vikt för att hon mår så dåligt och känner sig ful pga otroheten.

Jag får intrycket av att du vill utnyttja det faktum att hon inte har självrespekt. 
Svar på tråden Frun har tappat sexlust