Frun har tappat sexlust
Tycker synd om tjejen men samtidigt väljer hon att vara kvar. De antidepressiva gör ofta också så att lusten försvinner.
Tycker synd om tjejen men samtidigt väljer hon att vara kvar. De antidepressiva gör ofta också så att lusten försvinner.
Sen kan ju din fru aldrig lita på att du aldrig kommer vara otrogen igen. För du kan ju bevisligen inte behärska dig.
TS, angående att ge en andra chans vid otrohet - även jag är en sån som aldrig har gett fler chanser efter det. Oavsett hur ont det har gjort har jag lämnat på studs. Tillit är grundfundamentet ett förhållande bygger på, utan det intakt finns inte längre en grund till att ha en relation.
Har sett många exempel på par i min närhet som gett en andra chans, i alla fallen har det blivit nya otroheter. När gränsen väl är passerad verkar det gå lättare att bryta förtroendet igen, partnern stannade ju vid första sveket.
En relation ska stärka en, inte göra en sjuk som vid en depression. En normal reaktion som någon skrev på ditt skadliga beteende. Läkningen efter ett uppbrott kan vara i åratal beroende på b la längden på förhållandet men en sak är säker, när den är gjord så mår folk riktigt bra till slut. Jämför det med att vara i ett kontant dåligt läge i en sargad relation.
Frågan är varför du inte förstår magnituden av vad du har gjort.
Varför var du otrogen?
Visa henne omtanke. Tjata / säg inte att du vill ha sex med henne (det gör du kanske inte, men om). Låt det bara vara.
Massera henne, utan en tanke på sex. Gör en mysig stund. Få henne att känna sig fin, omtyckt.
Titta inte efter andra tjejer.
Sedan får vi hoppas att det släpper.
Min kille tog på sig själv till bilder på min kompis. Inte otrohet. Men nästintill.
Han var dessutom hos grannen till kl 3 på natten men säger att det inte hände något (de har haft sex innan vi träffades).
Det förstörde min tillit. Fullständigt. Jag kände mig så ful, äcklig. ville inte ens onanera själv, ingenting, jag hatade mig själv.
Och det som hjälpte mig var det jag skrev här ovanför.
Jag tillägger att risken är överhängande att antingen hon eller du begär skilsmässa när ni båda mår bättre, men det är hennes respektive ditt beslut att ta oavsett vilket det blir.