Varför har så många killar svårt för att höra av sig och vad gör man?
Han har fortfarande inte hört av sig om han kunde ses eller inte till helgen?efter att han skrev: kollar.
Jag sitter här nu, precis blivit avtackad av mina kollegor och fått ett fint vin och lite ostar och kex som tack för denna tiden.
Nu sitter jag här själv i min lilla nystädade etta med vetskapen om att jag är ledig i mer än 2 veckor utan planer och känner mig ängslig för allt jag vill är att höra från honom.
Jag hade velat vara upprymd nu och embracea stoltheten över mig själv för dessa år på arbetet och fira att jag nu gjort min sista vecka på jobbet men istället känner jag mig illa till mod, känner mig ängslig och låg över att han inte har skrivit än när han sagt att han ska kolla upp helgen. Magkänslan skriker att han inte kommer höra av sig alls i helgen för han tror väl att jag återigen ska förekomma honom på Messenger nu och fråga om han kunde eller inte en gång för alla.
Jag vill skriva jätte mycket ssamtidigt som jag en sån här speciell fredag inte vill få dissen, vilket jag till stor chans kommer få. Han har säkert redan bestämt sig för att säga att han inte kan men väntar väl på att jag ska skriva igen och då behöva känna mig needy. Men vill ju ha svar! Min tid är också värdefull.
I en drömvärld hade jag mer än gärna delat min gåva från kollegorna tsm med honom imorgonkväll och ha något att se fram emot. Men somsagt, inte ett ljud?
Vad ska jag göra tycker ni?
Den jag har kontakt med skrev jag till igår och bad honom höra av sig idag. Vi får se om han gör det...