Anonym (S) skrev 2024-11-08 19:29:53 följande:
Saken är väl att jag utgår ifrån att om man träffar någon regelbundet är det för att båda vill det och förstår inte grejen med att man ens vill utnyttja någon eller spendera tid med någon kravlöst? Vill ju att sådant ska komma från båda håll annars funkar det ju inte. Och uppenbarligen finns ju en vilja att ändå inleda seriösa relationer eftersom det funkar med andra tjejer.
Anonym (S) skrev 2024-11-08 19:29:53 följande:
Saken är väl att jag utgår ifrån att om man träffar någon regelbundet är det för att båda vill det och förstår inte grejen med att man ens vill utnyttja någon eller spendera tid med någon kravlöst? Vill ju att sådant ska komma från båda håll annars funkar det ju inte. Och uppenbarligen finns ju en vilja att ändå inleda seriösa relationer eftersom det funkar med andra tjejer.
Fast även om er relation är frivillig så är den ju ändå inte vad du faktiskt tänkte dig att den skulle vara.
Kravlöst är ju som att vara kk . Vilket jag anser att ni varit.
Är du inte säker på vad du vill med killen du träffar så slösar man inte bort tiden på ett "kanske" utan man står upp för hur man vill ha en relation och nöjer sig inte med annat.
Ställa krav både kan och ska man göra redan från början, hur ska ni annars veta hur det ska vara ?