• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • brunbrallan
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-22 22:56:57 följande:
    Jo jag tycker ju också det och att detta något blivit starkare för varje dag. Men eftersom monitorn säger "inte gravid " så börjar man ju tveka och tänka i alla möjliga banor. Så vi får se helt enkelt.  🤔
    Men vad konstigt. Kanske den slår om när som helst :) Du har inte provat med en vanlig sticka?
  • Anonym (Önskanomnr6)
    brunbrallan skrev 2024-12-23 00:53:11 följande:
    Men vad konstigt. Kanske den slår om när som helst :) Du har inte provat med en vanlig sticka?
    Provat med CB veckoindikator "inte gravid ". Provade med RFSU's testa 6 dagar tidigare, dock taget på eftermiddagen , men vet inte.  
  • Zozoi

Svag molvärk som också strålar ut i ländryggen. Jag har BIM någon gång mellan 28/12-30/12, så ändå cirka en vecka kvar. Positivt eller inte? Det återstår att se 😳

• AngelicaLof

Tror jag är ÄL+10 och tog precis ett helt blankt test. Känner på mig att det inte tog sig den här månaden. 

• mothertotwo
    mothertotwo skrev 2024-12-23 07:18:12 följande:

Tjejer är det inte mycket att stiga från 36.79 till 37.39 på en natt? 🤔

Den ser lite orimlig ut enligt mig. .Men har sovit riktigt gott I natt så kan inte vara annorlunda för att jag sovit konstigt och mår inte dåligt heller. Den dippen där på dag 24, kan inte det varit en ägglossning istället? 
    Ska ha mens om tidigast två dagar. 
  • Anonym (Önskanomnr6)

Tog ett clearblue testa tidigt i morse. Jag har plussat! 

• Anonym (Önskanomnr6)

Även monitorn verkar ha växlat över nu! 

• AngelicaLof
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-23 08:43:20 följande:

Tog ett clearblue testa tidigt i morse. Jag har plussat! 

Åh grattis!!
  • brunbrallan
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-23 08:48:13 följande:

Även monitorn verkar ha växlat över nu! 

Ååh men se där, vad kul! 
    Grattis!!