• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • NassaNisse
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-23 08:43:20 följande:

Tog ett clearblue testa tidigt i morse. Jag har plussat! 

Ååå! 🥰 grattis!! Vilken julklapp! 

men då plussade du äl+11? 

har du känt nått? Symptom också? 

• Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-23 09:28:22 följande:

Ååå! 🥰 grattis!! Vilken julklapp! 

men då plussade du äl+11? 

har du känt nått? Symptom också? 

Tack så jättemycket för alla grattis!! 

Ja precis ÄL +11. Jag har haft riktigt riktigt mycket molvärk,  och lite illamående.  Annars inga symptom 🥰
  • NassaNisse
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-23 10:07:20 följande:
    Tack så jättemycket för alla grattis!! 

Ja precis ÄL +11. Jag har haft riktigt riktigt mycket molvärk,  och lite illamående.  Annars inga symptom 🥰
    När kände du molvärken? :) 🥰
  • Anonym (Önskanomnr6)
    NassaNisse skrev 2024-12-23 10:23:52 följande:
    När kände du molvärken? :) 🥰
    Skulle vilja säga ÄL +5/6 typ. Och så pass "påtaglig " att jag faktiskt reagerat.  Har annars en hög smärttröskel.  Men denna gången har jag faktiskt känt den väldigt tydligt 
  • NassaNisse
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-23 12:34:22 följande:
    Skulle vilja säga ÄL +5/6 typ. Och så pass "påtaglig " att jag faktiskt reagerat.  Har annars en hög smärttröskel.  Men denna gången har jag faktiskt känt den väldigt tydligt 
    Oki tack och grattis igen! 🥰 
  • Zozoi
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-23 08:48:13 följande:

Även monitorn verkar ha växlat över nu! 

Stort grattis! 🥺❤️
  • Monki19

ÄL+9 och helt blankt tidigt test. Inga direkta symtom heller :( Ville ge min sambo en fin julklapp men förhoppningsvis kommer det på BIM 26-27/12

• Anonym (Önskanomnr6)
    Zozoi skrev 2024-12-23 13:20:24 följande:
    Stort grattis! 🥺❤️
    Tack så jättemycket 🥰
  • Zozoi

Hur går det för alla andra här inne? Har ni några symtom och när ska ni testa? Vi måste väl vara ett gäng som har beräknad mens här nu i slutet av december. Nu hoppas vi på en fin present innan det nya året ❤️

• brunbrallan

FF ändrade äl- dag på mig till en dag senare, så att jag är äl+3 idag istället. Drygt men det känns mer som det stämmer med mina äl-symptom :)

BIM har den satt till 31 december nu. Spännande!
    Jag vet inte hur jag känner mig egentligen. Har som ingen magkänsla heller så detta kan nog gå hur som helst.
    Mys hade vi dagen innan äl och på äl-dagen så chanserna borde vara goda iaf!

Skulle vi lyckas med detta blir det mitt sista barn! Har 2 sen tidigare:)