• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Zozoi
    Anonym (LängtarEfterTredje) skrev 2024-12-26 19:19:46 följande:

Tydligare blir det inte! Detta trodde jag verkligen inte. ❤️

Stort grattis! ❤️
  • Anonym (LängtarEfterTredje)

Tack så jättemtycket!! ❤️❤️

• Brmbiii

Jag går med i denna tråden, vi hoppas på ett plus denna månaden🙈
    är 1 dag sen på mensen men vågar inte ta ett test än, tror jag tar ett efter nyår ???? då vi nyligen fick ett tidigt missfall och det var så jobbigt❤️

Hade knappt några symptom då och inte nu heller.
    har mått lite illa under dagarna (de senaste 2-3 dagarna) men har också varit sjuk så kanske därför? 
    också haft lite ont i magen men inget molande som mensvärk så vet inte om de är ett symptom eller om jag bara har varit lite dålig i magen 😂 för det är jag också 😂
    har inget ont i brösten eller något sånt

• Anonym (Önskanomnr6)
    Brmbiii skrev 2024-12-27 17:37:15 följande:

Jag går med i denna tråden, vi hoppas på ett plus denna månaden🙈
    är 1 dag sen på mensen men vågar inte ta ett test än, tror jag tar ett efter nyår ???? då vi nyligen fick ett tidigt missfall och det var så jobbigt❤️

Hade knappt några symptom då och inte nu heller.
    har mått lite illa under dagarna (de senaste 2-3 dagarna) men har också varit sjuk så kanske därför? 
    också haft lite ont i magen men inget molande som mensvärk så vet inte om de är ett symptom eller om jag bara har varit lite dålig i magen 😂 för det är jag också 😂
    har inget ont i brösten eller något sånt

Välkommen,  håller tummarna 🥰
  • Monki19

Här blev det bekräftat att det var en kemisk graviditet som jag råkade hitta BIM-3. Kommer vara mycket mer försiktig med att testa innan BIM efter detta, är så fruktansvärt besviken och ledsen
  • Anonym (Önskanomnr6)
    Monki19 skrev 2024-12-28 06:55:21 följande:
    Här blev det bekräftat att det var en kemisk graviditet som jag råkade hitta BIM-3. Kommer vara mycket mer försiktig med att testa innan BIM efter detta, är så fruktansvärt besviken och ledsen
    Åh men fy. Beklagar 🥺
  • NassaNisse
    Monki19 skrev 2024-12-28 06:55:21 följande:

Jag beklagar :/ vet hur det känns. hade en förra cykeln ❤️🙏 styrkekramar till dig 
    även här är det väldigt negativt :(
  • Anonym (Hoppaspånr3)

Jag har plusat på julafton, men har fortsatt tagit tester (easyhome) men tycker inte det blir så mycket starkare. Har ett digitalt som jag ska ta imorgon, men ska jag vara orolig? Senaste var missfall I november och är rädd för samma igen

❤️?????

• Anonym (Önskanomnr6)
    Anonym (Hoppaspånr3) skrev 2024-12-28 09:47:02 följande:

Jag har plusat på julafton, men har fortsatt tagit tester (easyhome) men tycker inte det blir så mycket starkare. Har ett digitalt som jag ska ta imorgon, men ska jag vara orolig? Senaste var missfall I november och är rädd för samma igen

❤️?????

Jag tycker att man ser en ökning. Har du passerat BIM ?