Zozoi skrev 2024-12-31 13:42:55 följande:
Detsamma till dig! 🥂🎈
Det är lurt det där. Tycker det är svårt att veta om man ska leva som att man är gravid trots att man inte vet. Även fast alkoholen inte är nödvändig så vill man ju trots allt inte bli totalt uppslukad av alla tankar kring eventuell graviditet. Tycker att det är jätte svårt.
Sitter lite i samma situation, ingen mens än och beräknad mens idag eventuellt inom 2 dagar. Har lite oregelbunden cykel. Såg ett svagt andra streck idag på mitt graviditetstest jag tog på morgonen. Men är verkligen osäker på om det är ett andra streck eller om det faktiskt bara är ett spök.
Verkligen jätte jobbigt. Jag har inte tagit ett nytt test än eftersom jag bara har ett digitalt kvar som mäter 10 hcg. Men eftersom det sånt test visade negativt i förrgår så känns det inte optimalt med att ta ett nytt idag. Tempen hade sjunkit i morse och låg på 36.65 men fortfarande över coverline. Alla symtom är borta med vinden. Men hade inga direkt symtom med mitt andra barn heller förutom humör men nu har jag inte ens pms. 😅 Får leva som vanligt idag helt enkelt så får man ta ett test i dagarna om jag kan hålla mig och om inte mensen dyker upp. Min menssykel ligger på 31-42 dagar. Så den kan dyka upp fortfarande.
Mina appar som jag använder mig räknar på genomsnittet och genomsnittet ligger på 34 dagar.. Ska nog försöka att inte tänka mer på detta idag 🙈