• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Väntarpå4an
    Anonym (N) skrev 2024-11-30 15:19:19 följande:

Hej hörrni ni som använder LH-tester. 

När brukar ni börja få stegring på era test? Ex dagen innan, alltid samma dag? Två dagar innan? Kan det vara olika månad till månad? Obestämd

Har inte jakt mycket till stegring och om den kommit så har det bara vart samma dag och en gång. Har därför gått över till cb advance lila nu :)
  • mo4s
    Väntarpå4an skrev 2024-11-30 15:23:06 följande:
    Haha ah det va ju bra. Du får ladda upp med dagenefter medel så han piggnar till🤣 min sambo räcker dock att han tar några öl så är han död hela dagen efter.

Lycka till🙏❤️
    Haha, han är väl medveten om situationen iallafall 😂 så hoppas han håller igen lite och tänker på morgondagen.

Tog ett till nu ~ 3 timmar senare och fick en ytterligare stegring. Från 0.23 till 0.35

Ska bli så spännande att se vad tempen och testen visar imorgon 🙈😄

• Monki19

Hej på er som använder premo-appen. Har ni gratisversionen eller har ni köpt premium? Har inte riktigt förstått vad jag ?vinner? på att köpa premium, vill mest bara tracka ägglossningstester, tempar ej.

• Monki19
    Monki19 skrev 2024-11-30 20:13:34 följande:

Hej på er som använder premo-appen. Har ni gratisversionen eller har ni köpt premium? Har inte riktigt förstått vad jag ?vinner? på att köpa premium, vill mest bara tracka ägglossningstester, tempar ej.

Premom-appen ska det stå, jösses detta forumet kräver att man korrekturläser varje gång man skriver 😅
  • Anonym (Åvt)
    Monki19 skrev 2024-11-30 20:13:34 följande:

Man vinner typ inget på att ha premium, typ att man kommer åt ett forum. 🙃
  • pfk1991
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-11-30 11:03:52 följande:

Beräknad mens idag, 30/11.....

Tog test imorse, fortsatt positivt. Tyckte det var lite svagare imorse, och starkare nu (lite skillnad i ljus iofs på bilderna, men ändå) ? Har varit så flera dagar.. svagare på morgonen, starkare på dagen/kvällen.
    Håller tummarna för att det inte är tidigt MF...utan att jag faktiskt blivit gravid på första försöket - och med insemination... Skäms. Försiktigt optimistisk..

Jag har samma som du, BIM imorgon 1/12, jag testar också starkare på kvällen än på morgonen?det gör mig lite skeptisk plus att testerna inte ökar i den takt jag tänker att de borde, men de ökar ju fortfarande så so far so good...Testade aldrig morgon + kväll mina andra graviditeter så har inget att jämföra med haha det är nu först jag blivit testgalen 🤪 

• mo4s

Efter att ha fått lite höjning på LH- teststickan idag tog jag ett digitalt test på kvällen och fick fast gubbe. Kunde inte låta bli att kolla med Clearblue advanced också, samma där. Tog en teststicka som visade 0.54. 

La in detta som peak i appen Premom och nu ser det ut såhär; jag antar att jag ska lita på Lh-testerna framför temperaturen...?

• mo4s
    MG98 skrev 2024-11-29 21:54:01 följande:

Jag hade rfsu och la inte in på fliken andra. Förra cykeln kom jag inte i närheten av så starka test som denna gång men tog test nästen varje gång jag gick på toa och försökte hålla mig längre än annars, minst 3h tror jag det blev. Så mitt tips efter ett lyckat försök är att inte snåla med testen! 😅 

Tack för tipset. Jag låg på och testade ~ var tredje timme idag och sista testen nu på kvällen blev positivt, eller teststickan kom upp i 0.54 och jag fick positivt på digitala testen.
  • Väntarpå4an
    mo4s skrev 2024-11-30 16:43:36 följande:
    Haha, han är väl medveten om situationen iallafall 😂 så hoppas han håller igen lite och tänker på morgondagen.

Tog ett till nu ~ 3 timmar senare och fick en ytterligare stegring. Från 0.23 till 0.35

Ska bli så spännande att se vad tempen och testen visar imorgon 🙈😄
    Åh spännande 🙏 håll mig uppdaterad
  • Väntarpå4an
    mo4s skrev 2024-11-30 22:29:57 följande:

Efter att ha fått lite höjning på LH- teststickan idag tog jag ett digitalt test på kvällen och fick fast gubbe. Kunde inte låta bli att kolla med Clearblue advanced också, samma där. Tog en teststicka som visade 0.54. 

La in detta som peak i appen Premom och nu ser det ut såhär; jag antar att jag ska lita på Lh-testerna framför temperaturen...?

Såg detta nu 😊 skönt nu vet du. Tempen kan ju ha stigit av flera anledningar. Nu håller vi tummarna i två veckor 🙏❤️
Svar på tråden BIM december