• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Anonym (Tjejhej)

Nu börjar jag komma in i tempningen! Vilken dag brukar ni ha ÄL? Mina appar säger verkligen olika så jag börjar undra om vi kanske missat äl egentligen. Misstänker att ägget släpper lite senare än vad jag tror så hoppas att NC ska hjälpa mig med temp och att jag får bekräftat ÄL.

Och! Grattis alla plus????

• mo4s
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-02 13:42:23 följande:

Nu börjar jag komma in i tempningen! Vilken dag brukar ni ha ÄL? Mina appar säger verkligen olika så jag börjar undra om vi kanske missat äl egentligen. Misstänker att ägget släpper lite senare än vad jag tror så hoppas att NC ska hjälpa mig med temp och att jag får bekräftat ÄL.

Jag skulle ha min ägglossning cykeldag 17, men troligen hade jag 15 eller 16, inte bekräftad ännu 😅

Tidigare har jag haft ~ cykeldag 14. 
  • drömmenomfamiljelivet

Hej alla!

haft peak på ägglossningstesterna jag tagit I flera dagar, så kan vara allt mellan 8-13 dpo idag! Ser ni något eller hittar mina ögon på linjer igen?😂

detta test är taget nu, dvs inte morgonurin. Ska testa imorgon på morgonen igen, blev lite otålig nu bara😂
  • Anonym (Anonym11)
    Hej! Nu håller vi tummarna för alla. 
    Jag lägger til min BIM 27/12

{#emotions_dlg.flower}

1/12 pfk1991

1/12 Rdlsgdl9922
    2/12 - Frukörsbär
    2/12 - Sanso
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    5/12 - Elvaa11
    8/12 Anonym (FörstaBebisen)
    8/12 - Anonym (Lantisen) 
    8/12 - väntarpåfyran
    8/12 - Vallmo93
    10/12 - Anonym1050
    10/12 -Siripiri 
    10/12 - Finafisken123
    11/12 - Anonym (Oliven)
    11/12 - B3tt4n
    11/12- Peanut25 
    12/12 - Ella-Bella
    19/12 - Anonym (Janey)
    19/12 - Anonym (A)
    20/12 - Anonym (Universitetsbebis)
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    24/12 - ILi22
    27/12 Anonym11
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    29/12 - Anonym (mt)
  • Malines
    MG98 skrev 2024-12-02 11:29:23 följande:

Äl + 9 idag ❤️ 

Hoppas detta går vägen nu 🤞🏼

GRATTIS!! Håller tummarna 😍
  • Anonym (Önskanomnr6)

Ååååå Grattis grattis grattis alla som plussat!!

S
    Här tog mensen precis slut och min monitor säger att det är dags att börja testa 🥳🥳. Detta blir första riktiga försöket för oss eftersom jag precis haft min första mens efter amning och förlossning 🥰🥰

• Malines
    mo4s skrev 2024-12-02 07:21:18 följande:
    Smart, jag har också sparat för säkerhets skull 😂 Jag fortsatte testa under gårdagen, två gånger och tänkte testa med sticka och Clearblue digital idag och se om det dalar. 
    Imorse hade jag tempökning (igen, liknande som i fredags), men hoppas denna håller sig hög och bekräftar ägglossning. 

Brukar du ha några symtom på ägglossning? Jag har aldrig haft vad jag tänkt på men hade igårkväll och imorse lite molvärk.

Jag använder flera appar 🙈😂 Men mest Premom och flo.
    Vad var det som inte funkade med stickorna i Premom? 

Det känns smart att testa med vanliga stickor också när man fått sina blinkande så man kan följ upp och nedgång bättre än med CB även om de är super på att få lite mer svart på vitt. Ska också göra det nästa ÄL om det inte tar sig denna gång 🙈 

Du får uppdatera om det fortsätter stiga, min knatar uppåt nu, igår och idag 😊CB visade fortfarande fast smiley för mig imorse, så gissar att jag har ÄL nu kanske eller kommer ha under idag/kvällen/natten eller kanske imorgon för har lite molande värk lite till höger. Haft molande värk någon gång förut som jag uppmärksammat men brukar alltid få ömma bröstvårtor under ett par dagar efter ÄL 😅 Har inte tänkt på att det kommer efter ÄL men insåg det när du frågade och min man sa till mig att du har det och så kollade jag vad jag loggat i appen och japp väldigt tydligt mönster 😂 

Ah men nice haha att köra fler även om det blir mycket att fylla i så håller man sig lite sysselsatt med det lilla roliga innan man får plussa 😅🙈 Tror det känts som att premom fungerar si så där för att den tyckte jag skulle ha ägglossning mycket senare i veckan fast jag loggat in allt och sen plötsligt ändrade den sig till att idag vad dagen typ jag hade ÄL (igår) medan de andra apparna följer varandra likvärdigt, men de kan ju iof vara bra så man är lite mer på tårna och inte litar blint på apparna 💁🏼?♀️

• Malines
    Anonym (Anonym11) skrev 2024-12-02 15:25:22 följande:
    Hej! Nu håller vi tummarna för alla. 
    Jag lägger til min BIM 27/12

{#emotions_dlg.flower}

1/12 pfk1991
    1/12 Rdlsgdl9922
    2/12 - Frukörsbär
    2/12 - Sanso
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    5/12 - Elvaa11
    8/12 Anonym (FörstaBebisen)
    8/12 - Anonym (Lantisen) 
    8/12 - väntarpåfyran
    8/12 - Vallmo93
    10/12 - Anonym1050
    10/12 -Siripiri 
    10/12 - Finafisken123
    11/12 - Anonym (Oliven)
    11/12 - B3tt4n
    11/12- Peanut25 
    12/12 - Ella-Bella
    19/12 - Anonym (Janey)
    19/12 - Anonym (A)
    20/12 - Anonym (Universitetsbebis)
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    24/12 - ILi22
    27/12 Anonym11
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    29/12 - Anonym (mt)
    välkommen, Tror dock du har fått tag på en äldre lista där många personer saknas 🙈😊
  • Malines
    Anonym (Tjejhej) skrev 2024-12-02 13:42:23 följande:

Jag har rätt tidigt, cykeldag 12-14 lite varierat så har också missat tidigare fast jag tempar med NC. Lärde mig att börja testa lite tidigare än vad NC sa så att jag inte missar min ÄL, och när jag använt NC några månader och lagt in temp och positiva/negativa ÄL test så är appen nu med på noterna. ☺️

Vad sa NC och vilken dag tror du att du hade? 

• Anonym (N)

Ni som plussat - snälla lägg in i listan ett plus efter ert namn. Ger hopp till oss andra att få se lite plus 😄

Svar på tråden BIM december