MG98 skrev 2024-11-29 15:03:01 följande:
Vilka har passerat äl och hur har eran kropp varit? Vad är er känsla?
Är idag på äl + 6 och kroppen har verkligen snackat ett annat språk mot vad jag är van vid. Självklart söker man symtom och tecken så är ändå väl inställd på att det i många fall kan vara ren inbillning 😅 Men tempen som är svår att påverka eller inbilla sig är stadig och hög vilket känns hoppfullt.
Har tidigare nämnt min lite konstiga tapp denna månaden, idag är den dock fortfarande bakåtvänd men inte lika mycket uppåt utan mer normalt bakåt tycker jag, mjukare, börjar påminna om läppar och fortfarande relativt hög! Är ju så små skillnader men denna gången tror jag inte jag inbillar mig.
Flytningar:
Har fått sedan igår kraftigt ökad mängd flygningar, riktigt tjock och vit, lite lite gulaktig men lukter inget konstigt. Är till och med lite jelly och stretchig igen men mycket tjockare än vid äl.
Hur har era flytningar förändrats och har ni tidigare erfarenheter av det vid graviditet?
Åh nu vill man bara spola fram tiden!
Jag är på ÄL +4 idag. Borde inte känna något alls så tänker att det jag känner är inbillning 😅
Men jag har idag särskilt mot eftermiddagen känt mig lätt illamående. Jätte känslig mot lukten av dotterns chips🤣
Har även idag fått lite ökat flytningar men inget överdrivet.
Sedan har jag molande värk i tjejmagen, det har jag dock efter varje ägglossning.
Tempen går uppåt.