• Väntarpå4an

BIM december

Sanso skrev 2024-12-01 07:32:17 följande:
    Mitt illamående var tydligen inte inbillning. Bim-1 🥰 
    Åh grattis ❤️❤️
  • Väntarpå4an
    Ellen24 skrev 2024-12-01 10:05:24 följande:
    Hur ofta tog testade du med cb? Jag testar varje dag med olika test men försöker testa med cv lila ish varannan dag eller var tredje! förra gången fick jag ingen blinkande gubbe utan fast direkt så därför testar jag ganska ofta med dom 
    Med cb testar jag varje morgon. Sen hade jag stickor också som jag också tog på eftermiddagen för att kunna lägga in i appen😅
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-12-01 11:46:27 följande:

Kanske lite OT.. förlåt För de ♥️ 

Någon som vart med om utomkveds i denna tråden? 🥺
    och att kroppen löst det själv? 

Läste detta då jag fortfarande inte fått mens och mina bröst ömmar som fan..  stämmer in på mig fast jag inte haft yrsel, men lite illamående och  blödningen har upphört.  

Idag har jag haft en  tilltagande molsmärta men inte jätte ont bara på höger sida, inte lika högt som när jag har ägglossning utan längre ner längs höftbenet. Gravtestet idag är lika svaga men synliga som förra helgen. 

Ringde gynakuten imorse och dem sade att jag kunde komma men jag känner mig så töntig och vill inte ta hjälp av vården i onödan😞 Har läst så många andra trådar där folk åker in och så ser dem ändå inget? sedan slutar det med att dem åker in till slut igen pga smärtor och får göra operation. Har sån ångest över detta.. 💔 Tog ju blodprov i tisdags med, 88.3 i HCG hade jag då, men när jag kollar på stickorna så är stickan som svagast av alla jag tagit under veckan. 

Har inget egen erfarenhet av det men åk in❤️ tänk på dig själv och inte att du inte ska belasta någon. Säger de dessutom att du ska komma så åk❤️❤️ lycka till
  • Väntarpå4an
    mo4s skrev 2024-12-01 14:29:40 följande:
    Slutade du testa efter den fasta gubben? 
    Ja det gjorde jag 😊
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-12-01 14:25:07 följande:
    Joo dem tog som tur emot mig men kände mig inte välkommen 😒 Fick sitta ner och vänta, tagit blod blodprov och blodtryck nu vilket var kaos😅 har så mycket ångest just samt white rock syndrom.. så blir väldigt stressad utöver de bland vårdpersonal. Nu väntar jag på läkaren ♥️
    Hoppas det gick bättre sen, en del ska inte vara på den platsen de är när deras bemötande brister. Det är tråkigt att de bemötte dig så men så bra att du åkte och kollade upp det❤️
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-12-01 17:19:00 följande:
    Ja väldigt gulliga sjuksköterskor sen och läkaren hittade inget.. bara att jag höll på att ägglossa på vänster sida🙄 sedan att det fanns blåsor i den högra äggstocken som gör ont, men verkar inte vara något i äggledarna♥️ Frågan är varför jag fortsätter plussa då?! blödningen och smärtorna i början på veckan. Blir så frustrerad 😣 ett MA? Får se om jag blir mer klok av att läsa min journal sen. 
    Va bra ❤️
    Ja men gud så konstigt. De hade ingen teori som de sa till dig? Verkligen knepigt :(
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-12-01 19:55:46 följande:
    Nope :( ganska säker på att det är ett X.. hittat fler storys som liknar min. Men när man har under 200 HCG så gör man ändå inget utan får bara vänta på de ska lösa sig själv ♥️
    Usch så jobbigt 😭💔 styrke kramar till er 
  • Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-12-02 18:05:18 följande:

Ja då drar stökveckan igång. Imorgon åker jag till Danmark på kurs och gubben på jobb på annat håll i sverige. 
    Jag hemma fredag och gubben kanske inte kommer hem före måndag nästa vecka. 
    Får jag äl samma som förra gången så har jag äl nästa måndag 9 dec samma dag han kommer hem. Så vi är väl inte heeelt körd denna månad. Vi hinner en gång på mån kväll då. Hoppas verkligen äl dröjer 2 dagar den här gången 😂🙈 
    Tänker iaf inte ta äl test eller temp denna gång. Jul snart och sånt så siktar på nästa cykel istället, då är vi hemma båda 2. 

Ville mest bara skriva av mig, håller tummarna det går bättre för er med gubbar och tajming😂🙏 

Håller tummarna att tajmingen är på er sida🙏❤️
  • Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-12-02 18:05:56 följande:

Inte omöjligt, hoppas! 😄

Hoppas hoppas hoppas 🙏❤️
  • Väntarpå4an
    Anonym (Tecken på ägglossning?) skrev 2024-12-02 21:43:47 följande:

När ni får ägglossningsflytningar inför ägglossning, är det supertydliga eller liksom att ni vid något tillfälle märker av flytningarna? Eller är det liksom vid varje toalettbesök att ni tydligt märker av att det är ?halkigt? och att de är ?elastiska?? Har denna månad kanske bara upplevt det vid 2 tillfällen två dagar i rad, de har inte heller varit suuuuperelastiska? :/ men lite grann o just att det känts lite halkigt typ?

Jag brukar ha ganska tydligt. Men oftast så att jag märker det vid toalettbesök och torkar mig. Men det är mindre för mig nu när jag är äldre än tidigare  :)
  • Väntarpå4an
    Pandan14 skrev 2024-12-02 21:27:36 följande:
    Det kan det absolut vara, jag fick det och jag plussade i november 🥰
    Åh hoppas hoppas 🙏❤️ idag gick temp upp igen. Dock marginellt från 36,72 till 36,74. 
  • Väntarpå4an
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-02 15:04:16 följande:

Hej alla!

haft peak på ägglossningstesterna jag tagit I flera dagar, så kan vara allt mellan 8-13 dpo idag! Ser ni något eller hittar mina ögon på linjer igen?😂

detta test är taget nu, dvs inte morgonurin. Ska testa imorgon på morgonen igen, blev lite otålig nu bara😂
    Hur gick testet nu på morgonen? ❤️🥰
  • Väntarpå4an
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-03 06:51:41 följande:
    Missade att lägga in bilden😂
    Jag tycker mig nog se ett streck😍😍😍🙏 digitalt imorgon kanske?
  • Väntarpå4an
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-03 20:58:31 följande:
    Ååh gör du också det??😍

har inga fler digitala hemma dessvärre, bara såna rfsu testa ofta stickor! Däremot har jag hört att dom ska vara jättedåliga, men tänker att jag får använda upp dom först så kanske jag får en trevlig överraskning till slut om bebisgudarna är på min sida!

är så trött att cykel efter cykel behöva kämpa, och det tar emot så att våga söka hjälp om det inte går vägen.. :(
    Ja jag tycker att det syns något men så svårt på bilderna här, kass upplösning på FL 😢

Kör slut på rfsu lika bra ju😊 men jag för tyvärr hålla med om att de är dåliga. Har använt de själv. 

Håller alla tummarna för dig, känner samma sak. Så trött på det. Vi har haft två tidiga mf sen vi börja försöka i juli 😞
    Jag ska testa ett imorgon på morgonen. Äl+9 så förväntar mig inte så mycket av det😅
Svar på tråden BIM december