Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Dåligt att lämna in CV/jobbansökan till det bowlinghallen jag har fått bra kontakt med?

Jag hade nog först kollat om de behöver personal, alltså inte aktivt söker men försökt få in en liten lös fråga om de skulle behöva extra personal i ett samtal, eller kanske lämnat in ett cv och bara sagt typ att om ni behöver någon extra vid behov så får ni gärna kontakta mig, liksom lite i förbifarten så att det inte blir så "allvarligt" det är svårt att formulera hur jag tänker och menar men hoppas att du förstår:)

• Anonym (.)
    Anonym (Bra kontakt) skrev 2024-11-20 13:29:56 följande:

Hej!

Vill bara skriva av mig: Det var länge sedan jag kände av denna nervositet. Jag lämnade idag mitt CV och personliga brev. De tog emot det, men sa inte så mycket.  Förutom att de bekräftade att det skulle skickas vidare.

Jag hoppas så hemskt mycket att de hör av sig och jag får komma in vid behov. Vilket jag var tydlig med i ansökan. Restauranger behöver ju väl alltid extra personal. Åh, som jag hoppas att dessa hör av sig och jag får komma dit och jobba!

Tack för att jag fick skriva av mig och tack för att jag fick alla tips! Jag kanske inte skulle ha modet och lämnat ett CV utan er pepp! :)

Vad kul! Håller tummarna för dig :)
Svar på tråden Dåligt att lämna in CV/jobbansökan till det bowlinghallen jag har fått bra kontakt med?