Antisionism är inte antisemitism
Förstår du vidden av hur verklighetsfrånvända många av dina påstående är, inte minst alla dina rasistiska påståenden om palestinier?
Och vad har attackerats i Israel? Av Houthis i Yemen? En skola. Får inte Israel försvara sig?
Du visar hela tiden att du uppenbarligen inte tycker att Israel får göra något för att försvara sig. Israel attackeras från sju parter och har knappt någon natt utan flyglarm. Det är ett krig som pågår! Och det har INTE Israel börjat.
Och varken Hamas eller Iran som styr det hela är ju villiga att avsluta det här kriget. Hamas är helt ovillig. Hamas har vägrat alla förslag under hela kriget.
Jag försöker vara ärlig med när jag faktiskt ändrar åsikt i något, och jag har börjat tvivla på - och har aldrig varit helt säker i den frågan heller - när det gäller hur stor andel av Gazas befolkning stödjer Hamas. Det kan vara så att de är så förtryckta av Hamas, att de inte vågar göra motstånd. Uppenbarligen har de försökt protestera 2017, men det gick inte så bra. Jag tyckte den här videon var intressant. Visserligen bara två personer från Gaza, men de ger ett ganska trovärdigt intryck att många tycker så.