Inlägg från: Anonym (David) |Visa alla inlägg
  • Anonym (David)

Tjejer som tränar på gym

Varför har ni tjejer som tränar på gym ett behov att puta med rumpan framför en hela tiden? Är det för uppmärksamhet eller vad? Och ni som klagar på oss män att vi glor men sluta visa upp er då. Klart som fan att vi glor om ni flashar up0 röven i fejset på en.

• Svar på tråden Tjejer som tränar på gym
  • Anonym (David)
    Tukt skrev 2024-11-28 23:09:14 följande:

Stackars dig som måste utsättas för det där. Vart är ditt metoo när det behövs som bäst?

Vad har metoo med det här och göra?
  • Anonym (David)
    jeolpeol skrev 2024-11-28 23:11:14 följande:

Fokusera på din träning istället.

Jag försöker ju men blir distraherad.
  • Anonym (David)
    Anonym (Rob) skrev 2024-11-28 23:16:08 följande:

Kanske för att kvinnor verkar fokusera mest på rumpträning ?

Förövrigt är de flesta kvinnliga rumpor inget att spana in på gymmet då de flesta är för feta...
    Kvinnor borde fokusera mer på cardio och förbränna kalorier än att bygga muskler.

Det eller platta rövar går fetbort. Men en del är sexiga 
  • Anonym (David)
    jeolpeol skrev 2024-11-28 23:26:30 följande:
    Då får du jobba med självdisciplinen 
    Tycker du att det är okej att tjejer ska gå runt och puta med rumpan och sen tycka att vi är äckliga som glor? Jag behöver inte jobba med självdisciplinen inget fel på den men alla uppmärksamhetskåta tjejer är ett problem. 
  • Anonym (David)
    Anonym (Lina) skrev 2024-11-29 01:43:03 följande:

Jag grymmare på ett litet gym och oftast obekväma tider så det är sällan folk där så jag känner inte till problemet direkt men....

När man gör vissa rumpövningar ska man svanka och sträcka ut rumpan för att aktivera rätt muskler.

Körde skivstångsrodd idag och det är svankning med framåtlutad kropp som gäller... 

Det är ett förslag varför de kanske putar med rumpan... de är ju ändå på gymmet för att bygga muskler, då kan inte allt vara pluttinuttit utan man får jobba för bästa resultat....

Det är inte så jag menar. Menar tjejer som går runt och putar och tittar mot en. Dom vill att man ska kolla
  • Anonym (David)
    EnAnonumius skrev 2024-11-29 01:59:31 följande:
    Du behöver inte jobba med självdisciplinen nej.🙄
    Anonym (David) skrev 2024-11-28 23:23:49 följande:
    Jag försöker ju men blir distraherad.
    Du kanske skall jobba på också varför du säger emot dig själv.
    Säger inte emot mig själv 
  • Anonym (David)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-11-29 04:47:03 följande:
    Jasså? Så du ska inte behöva behärska dig? precis som en våldtäktsman som inte kan låta bli för att tjejen har för kort kjol?

klart som fan du kan låta bli. Kan man lära hundar att vänta på att äta så kan allt du lära dig att fokusera på din egen träning. om du vill. men en hund är väl smartare än dig då i guess?
    Jämför du mig med en våldtäktsman? 
  • Anonym (David)
    Anonym (Gymtjej) skrev 2024-11-29 14:36:26 följande:

Vänd på frågan. Tror du att tjejer tycker att du visar upp dig och söker uppmärksamhet när du kör biceps curl, bänkpress och andra övningar framför dom?
    Tror du att dom tänker att du är där för att distrahera dom och köra striptease när du står i dina träninsgkläder och bygger muskler? Du kan vara lugn TS.
    Dom flesta går dit för att träna, inget annat. Gör någon dig obekväm och du upplever dig kränkt, får du prata med gym personalen. Det gäller både män och kvinnor. På gymmet ska du känna dig lika trygg och avslappnad som hemma i vardagsrummet. Visst finns det creep, men dom hör ju inte hemma där. Jag har tränat på gym i flera år och hittats bara råkat ut för det en gång, när en man ställde sig framför mig och masserade sin bröst. Jag tror han blev utslängd inte långt efter det. 

Jag VET att killar visar upp sig för tjejer på gymet!! Jag inte vara tror jag VET! Det finns en anledning varför vi män tar bola och vill se muskulösa ut och det är för att få tjejer. Och samma med tjejer. Varför går ni annars runt i en sport behå och korta hotpants om ni inte vill visa upp er??
  • Anonym (David)
    Svensson5 skrev 2024-11-29 14:42:41 följande:

Nu tittar jag mest svepande, men det kan vara ett ?problem?
    Vad ska jag som äldre man göra när yngre tjejer verkligen kommer dit man är och visar upp precis allt just där man är ( det finns naturligare ytor att vara på)

Vissa har inte trosor på sig, så ja man ser precis hur allt ser ut.
    Det händer då och då att man tänker nu räcker det 

My point! Och hotpants som formar rumpan så den ser mer vältränad och rund ut. Varför har man sådana då om man inte vill visa upp sig??
  • Anonym (David)
    Svensson5 skrev 2024-11-29 15:04:28 följande:

Det har jag inga problem med, det är ju så träningskläder ser ut nu.
    T.o.m tjockisar och vissa män har ju det.

jag tänker på dem som har leggings som blir genomskinliga när de börjar sig fram och att man då ser skinkorna och stringtrosorna.
    och att de vänder sig mot dig när det finns tre andra håll att vända rumpan emot

Eller dom dom som inte trosor och sätter sig och stretchar i konstiga ställningar där man ser precis allt.
    och samma där det finns mer naturliga ytor att vara på och de kan absolut sitta så att man inte ser allt 

Dom gör det för att visa upp sig. Tjockisar kollar jag inte ens på
  • Anonym (David)
    Anonym (big booty judy) skrev 2024-11-29 15:53:01 följande:

Det här är anledningen till att kvinnor älskar gym som har stängda damavdelningar där man kan klä sig i kortkorta tighta shorts och bh-topp och göra djupa squats utan att någon gubbe stirrar på en. 

Ska strax iväg till gymmet och stänga in mig på tjejavdelningen! Härligt! 

Ni vill ju visa upp er men är för fiiiina för att erkänna det!
Svar på tråden Tjejer som tränar på gym