Anonym (Gymtjej) skrev 2024-11-29 14:36:26 följande:
Vänd på frågan. Tror du att tjejer tycker att du visar upp dig och söker uppmärksamhet när du kör biceps curl, bänkpress och andra övningar framför dom?
Tror du att dom tänker att du är där för att distrahera dom och köra striptease när du står i dina träninsgkläder och bygger muskler? Du kan vara lugn TS.
Dom flesta går dit för att träna, inget annat. Gör någon dig obekväm och du upplever dig kränkt, får du prata med gym personalen. Det gäller både män och kvinnor. På gymmet ska du känna dig lika trygg och avslappnad som hemma i vardagsrummet. Visst finns det creep, men dom hör ju inte hemma där. Jag har tränat på gym i flera år och hittats bara råkat ut för det en gång, när en man ställde sig framför mig och masserade sin bröst. Jag tror han blev utslängd inte långt efter det.
Jag VET att killar visar upp sig för tjejer på gymet!! Jag inte vara tror jag VET! Det finns en anledning varför vi män tar bola och vill se muskulösa ut och det är för att få tjejer. Och samma med tjejer. Varför går ni annars runt i en sport behå och korta hotpants om ni inte vill visa upp er??