Hur mycket gör ni saker för den ni lever med, utseendemässigt?
Jag tycker det är viktigt att man har en grundinställning för sitt eget utseende, att man faktiskt är intresserad av hur man ser ut för sin egen skull. Just för att annars är risken att man sjavar ner sig och inte ens ser det.
Sen å andra sidan är brist på eget intresse för sig själv kan också signalera dålig självkänsla , många med komplex för sig själv tex klär ju sig i svart och vill gömma sig i uppfälld huva på hoodien och vill inte synas med nyköpta kläder etc..
Att nån inte bryr sig om hur den själv ser ut är för mig en röd flagga. Att klä sig praktiskt är för mig bara ett ord att gömma sig bakom.
Alls människor vill väl vara den bästa versionen av sig själv tänker jag ? Där ingår det att hålla en viss nivå på kläder och hygien.
Jag mår bättre av att hålla mig fräsch och det är ett minimum jag har för min partner. Jag vill gärna visa mig finklädd inför honom vid olika tillfällen eller bara mitt i veckan. Han uppskattar det och är ju en boost för attraktionen och lusten. Samma med honom.