• Anonym (Mia)

Vill han inte ligga med mig??

Anonym (Killgissar) skrev 2024-11-30 18:13:55 följande:

Han kanske är asexuell. Han kanske är blyg. Han kanske är oskuld, eller väldigt oerfaren sexuellt.

Vilket öde, träffa en bra kille och så visar det sig att han är oskuld. Hoppas verkligen det inte är så illa. För TS skull.
  • Anonym (Mia)
    Anders1970 skrev 2024-12-02 01:23:22 följande:
    Tack Aa, det lyste igenom en sekundär kränkthet (korrekt) Tack. 

Vi får hoppas att TS tar initiativet och slutför, efteråt kan återkoppla till mannen att hon finner en man som för som attraktivt.

Jag blir mörkrädd på alla som seriöst anser att TS skall psykologi prata med han, näää. Kör på och ta själv initiativet.

Jag tänker att har vi inte 2024 kommit längre...
    Jag blir mörkrädd när män ber kvinnor beskriva sina kroppar detaljerat med motiveringen att andra män skulle ha samma preferenser som deras. Har vi inte kommit längre 2024?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 12:40:22 följande:
    Problemet är att ni tar det på fel sätt.
    Ytterst få tänder på män eller kvinnor som de visuellt ser som oattraktiva 

Men om man tycker att personen har en bra personlighet så kan personen bli mer attraktiv 

Så frågan kan vara viktig, då de flesta är lite ?ytliga?

Är man lite mindre ?attraktiv? samt som i ts fall att det uppenbarligen inte finns någon större sexuell attraktion så blir det helt dött.
    Och man blir i bästa fall någon som är ok att umgås med ibland 
    Uppenbarligen ingen sexuell attraktion? Du diskvalificerar alla möjligheter att killen är oerfaren och inte vågar ta steget? TS säger ju själv att han är blyg.
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??