• Anonym (TS)

Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

• Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??
  • Anonym (Killgissar)

Han kanske är asexuell. Han kanske är blyg. Han kanske är oskuld, eller väldigt oerfaren sexuellt.

• Anonym (TS)
    Anonym (Killgissar) skrev 2024-11-30 18:13:55 följande:

Han kanske är asexuell. Han kanske är blyg. Han kanske är oskuld, eller väldigt oerfaren sexuellt.

Han är absolut blyg men han är ju  i alla fall 32 så han borde ju inte vara helt oerfaren kan man tycka.
  • Tecum

Han kanske har lyssnat på alla de kvinnor som säger att man ska gå försiktigt fram i relationer och vänta in kvinnans initiativ?

• Anonym (Killgissar)
    Anonym (TS) skrev 2024-11-30 18:26:13 följande:
    Han är absolut blyg men han är ju  i alla fall 32 så han borde ju inte vara helt oerfaren kan man tycka.
    Det kan han väl visst vara? Erfarenhet och blyghet går inte alltid hand i hand heller.
  • Anders1970

Hej Anonym (TS)

Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m.

Att ha sex bygger ju på fysiskt attraktion och trygghet.

• Anonym (Dahlia)
    Han kanske faktiskt bryr sig så mycket att han inte vill göra bort sig genom att agera för fort?
  • Anonym (Hm)

Han kanske är lite försiktig av sig.

• Anonym (TS)
    Anders1970 skrev 2024-11-30 19:52:10 följande:

Hej Anonym (TS)

Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m.

Att ha sex bygger ju på fysiskt attraktion och trygghet.

Du tror han skulle uppvakta mig om han tyckte jag var ful och osexig?
  • Kirenaj68
    Att han är blyg är en sak, men eftersom du använder ordet borde antar jag att du inte vet så mycket om hans tidigare sexuella erfarenheter och det kan ju finnas något i bakgrunden som gnager och han vill riskera något. Det kan finnas olika orsaker, men du kan väl ta upp det lite försiktigt med honom.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Killgissar) skrev 2024-11-30 18:13:55 följande:

Vilket öde, träffa en bra kille och så visar det sig att han är oskuld. Hoppas verkligen det inte är så illa. För TS skull.
  • Tom Araya
    Anonym (TS) skrev 2024-11-30 18:10:25 följande:
    Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

Han är troligen en lite försiktig och kanske även lite blyg typ som inväntar det rätta tillfället eller att du ska initiativ eller i alla fall visa det intresset.
  • Anders1970
    Anonym (TS) skrev 2024-11-30 21:04:50 följande:
    Du tror han skulle uppvakta mig om han tyckte jag var ful och osexig?
    Ja, det kan ha landat i vän och goszonen.

Jag har tidigare dejtat (har nu fleråriig relation med toppen sexliv) där jag höll kvar i dejten för vi hade det social kul och mysigt.

Vi människor letar ofta fel eller åtgärd på motparten, fast det bottnar i oss själva.

Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m
  • Anonym (J 2)

Hur gamla är ni? Har ni sovit ihop än?

• Anonym (O)
    Anders1970 skrev 2024-12-01 02:11:14 följande:
    Ja, det kan ha landat i vän och goszonen.

Jag har tidigare dejtat (har nu fleråriig relation med toppen sexliv) där jag höll kvar i dejten för vi hade det social kul och mysigt.

Vi människor letar ofta fel eller åtgärd på motparten, fast det bottnar i oss själva.

Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m
    Eftersom du inte har någon aning om killens preferenser finns det ingen orsak för TS att berätta om sin kropp för dig.
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??