Inlägg från: Anonym (xxx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xxx)

Råd om mannens fantasi?

Det är nog han som vill utföra oralsex på den extra mannen. Han har ju erkänt att han är bisexuell. Det handlar nog bara om själva sexet/kuken. Inte nåt annat - tror jag.
    Eftersom det är en sexfantasi som han lever ut så är väl det inte skadligt i sak så länge det är pure sex det handlar om. Det är väl en form av att roa sig i sängen eller?
    Jag är man och du får säkert andra åsikter från kvinnor så...men detta är min åsikt. Roa dig och analysera inte så mycket (om du kan undvika det).

• Anonym (xxx)
    Anonym (Bicurious) skrev 2025-01-20 11:00:45 följande:
    Jag tänker också det? Att det är en del av att utforska bisexualiteten? Jag har inga tvivel om att han är attraherad av mig eller kvinnor överlag. Jag är själv bisexuell och vi har pratat om att kanske "börja" med att träffa kvinna för att göra det lite enklare och bekvämare för mig, eftersom jag har väldigt svårt att lita på män och inte vill hamna i underläge.
    Jag älskar kvinnor och kramas och har sex med dem. Men jag kan ha sex med män också men gillar verkligen inte när de börjar kramas och sånt. Usch. 
Svar på tråden Råd om mannens fantasi?