Tjej som inte vill få orgasm
Hon är inte tillräckligt kåt just den gången. Tänk dig att hon "slaknat" Alltså som du skulle känt dig om du inte hade stånd.
Hon är inte tillräckligt kåt just den gången. Tänk dig att hon "slaknat" Alltså som du skulle känt dig om du inte hade stånd.
Jag är kille men kan ändå svara. Många kvinnor är nöjda utan orgasm och det är inget konstigt. Kvinnors orgasm har inte samma funktion som mannens. När jag har sex med min flickvän so vill hon komma ibland och ibland inte, hon är nöjd ändå liksom.
Vilka konstiga svar i tråden. Jag är en kvinna som inte alltid vill komma. Ofta vill jag bara ha penetrerande sex. Det är skönt i sig men på ett annat sätt. Det blir en himla press om mannen tvunget ska få en att komma ändå. Ibland vill man ha sex där man kommer och ibland vill man bara bli penetrerad, kanske flera gånger under en dag. Mycket märkliga inställningar i tråden!
Vad jag tror menas med press är att ofta kan det ta ganska lång tid att komma och ibland vill man inte lägga ner den tiden även om man gärna vill ha sex. Det innebär inte att det ses som negativt att få orgasm.
Jag tror också att de flesta kvinnor inte vill ha ett sexliv där de aldrig får orgasm, men för vissa kan sex ibland även vara njutningsfullt utan orgasm.
Väldigt osexigt att smeka efteråt. Då är allt redan liksom klart redan, man känner sig som mindre viktig. Då kan det lika gärna vara. Försök få till det samtidigt istället.
Vill jag så kan jag komma på egen hand på 2-3 min, utan att ens tänka på något eller ha hetsat upp mig innan.
Jag är man. Om min kvinna kommer före mig så kan jag bli så nöjd av att höra och uppleva hennes orgasm så jag själv blir nöjd. Sparar jag mig så har jag dessutom en sexuell energi i mig kvar och den är ganska trevlig att gå runt med - ett tag.
Min erfarenhet av motsatta könet är att de inte fungerar exakt som män. De kan vara nöjda med en sexakt utan att få orgasm. Jag känner mig lite dålig som älskare om hon inte får orgasm men jag lutar mig mot det hon säger att "Jag är nöjd".
Så jag tror TS får bara acceptera läget och inte lägga för stor tankekraft på frågan. Hon kommer säkert att berätta om det är nåt som kan bättras på.
Jag tror att för många kvinnor har för dålig koll på sin "erektion"
När kvinnans kön är svullen och blodfylld, blir vävnaden både mer tålig och skönt känslig. Det hör ju hop med att bli våt.... Men ändå lite riktigt....
Våthet kommer lite allt eftersom och ligger kvar längre.
Låt säga att kvinnan blir kåt början på sexet och då sker detta, men så övergår kanske den sköna känslan i "nötning". Det kan bero på att hon tappat erektionen. När det väl börjar kännas så riskerar lusten att sjunka ännu mer. Dock kan våtheten ligga kvar.
Det här är mycket mer tydligt hos en man. Om han tappar känslan, kommer ståndet ge vika och då vet han (och hon) varför det inte går att fortsätta. Kanske en paus, eller någon annan aktivitet kan ändra det.
För en kvinna märks det inte, och kvinnan själv, kanske bara fortsätter. Självklart är både lust och möjlighet att komma längre då, och just detta tror jag är den vanligaste orsaken till att en kvinna inte "vill" komma. Hennes kön har endast "halvstånd", eller har slaknat helt.
När mannen kommit räcker inte hennes egen lust /laddning för att fortsätta.