Allt jag gör är fel- min man älskar mig inte
Det är därför han stannar kvar, för vår son. Inte för mig. vi har haft lång samtal, han mår dåligt, han vill flytta och tror att livet blir bättre av en flytt - ny start. Han säger att det är mitt fel att han bor så här för att jag inte fixar så vi kan flytta. att jag tvi går honom bo här, att han aldrig trivts,
det är det han går tillbaka till hela tiden, att jag inte lyssnat på honom. Om jag säger att jag mår dåligt då kalle han mig offerkofta och tycker jag vänder allt mot mig att dwt är inte mig det är synd om- utan han som honom. Om jag säger att du behöver väl inte vara så arg , så. Blir det bara värre. Han anser att han har rätt att få tycka och tänka uttrycka sina känslor.
jg Vill inte lämna honom. Jag skulle inte klara av att ha delad vårdnad om sonen. Även om jag mår bättre utan hans närvaro. då är jag avslappnad och går efter min rytm.
Det låter som att du borde flytta ut "på obestämd tid" så han får fundera på om han ska vara kvar i förhållandet. Han kan behöva en minnesbeta.
Det är ett projekt och flytta, låt vara för en kortare tid, men det är ett projekt att få han och uppskatta det du gör och uppskatta det han har. Man saknar inte kon förrän båset är tomt.