• Lynx123

Han är arg på mig

Konstigt att han blev så arg...är det här ett mönster i hans beteende?

Och varför ringde han inte själv upp?

• Lynx123
    Anonym (Fanny) skrev 2025-03-26 10:10:56 följande:
    Ringde upp mig eller avdelningen? Min telefon var av, avdelningen vet jag inte.
    Avdelningen. Det hade ju varit enkelt men tydligen var han inte kapabel till det.
  • Lynx123
    EpicF skrev 2025-03-26 18:15:39 följande:
    Och om han inte visste om att ts skulle opereras då?
    Då hade han väl kunnat ringa runt?
  • Lynx123
    Anonym (Relationer) skrev 2025-03-27 07:54:08 följande:

Din pojkvän har rätt att vara upprörd, ledsen och arg över detta. Det visar att han faktiskt bryr sig om dig. Och du borde också bry dig om honom. Du borde faktiskt i första hand hört av dig till honom och inte ditt ex. Du har ett förhållande med din pojkvän och inte med ditt ex. Du borde be om ursäkt för att du inte prioriterade honom först för det är vad man gör när man är i ett förhållande.

Dessutom verkar ju ditt ex inte vara speciellt ansvarsfull som inte hör av sig vidare så se det som en lärdom till nästa gång.

Men det viktiga är inte att din pojkvän skulle fått informationen utan att du valde att kontakta honom först. Att få informationen via ditt ex är inte heller okej egentligen. Det handlar nämligen inte bara om informationen utan om även om prioriteringar och känslomässig koppling.

Men det var ju vården som kontaktade exmannen och glömde bort pojkvännen, trots TS instruktioner.
  • Lynx123
    EpicF skrev 2025-03-27 21:04:28 följande:
    Varför uppgav du din exmake som närmsta anhörig och inte din pojkvän? (Eller förälder)?
    Kanske för barnens skull? I så fall är det ju det mest logiska.
Svar på tråden Han är arg på mig