• Cecia

Hej, någon mer som är på ruvardag 12?

Väntan är jobbig nu och jag kollar symptom hela tiden... suck! Är inne på min 4:e IVF nu och tycker det börjar kännas tufft psykiskt. Den här gången har jag gått upp massor i vikt dessutom och känner mig lagom fin nu inför sommarn... Någon annan på ruvardag 12? Hur mår du? Till och från har jag haft molvärk men annars vet jag inte om det är progesteronen eller något annat... Instabil känslomässigt också men det kan väl vara alla hormoner.

• Svar på tråden Hej, någon mer som är på ruvardag 12?
  • Cecia

Hej!

Jag hoppas verkligen det går bra för oss! Jag har varje försök fått mens dag 15 (dag 13 i dag) så jag börjar bli ett nervrak nu! Det är precis som du skriver, man intalar sig att man ska "ta det som det kommer" men ändå är detta det enda som kretsar i mina tankar nu... Måttligt fokuserad på jobbet... Jag har inte några menskänningar men vet inte om det är positivt eller negativt. Det känns långt till torsdag nu!

Håller tummarna!

Kram Cecia

• Cecia

Hej igen!

Ruvardag 14 i dag... och fick riktiga menskänningar i morse Jag har inte testdag förrän den 19:e och nu känns det långt dit. Usch, vad den är jobbig den här väntan. Tiden kryper fram. Och inte är det minsta kul att gå på toa heller - är livrädd varje gång.

Om det inte går den här gången så har vi i alla fall 4 ägg i frysen som vi får hoppas på :)

Håller tummarna för oss tjejer!!!

• Cecia

Hej!

Ruvardag 15 i dag och den dagen det hittills har gått åt skogen de andra gångerna... hade mensvärk i morse så jag förväntar mig att mensen kommer snart

Trolla, jag är ledsen för din skull - hur har det gått?

Jag håller med dig precis om att mensen är en bekräftelse på att det inte kommer att lyckas, det känns lika rimligt att jag skulle kunna bli gravid som om jag skulle åka till månen!

Nä, nu är det dags att rycka upp sig trots allt och fira påsk. Kommer mensen får jag i alla fall dricka vin och slipper hitta på en massa bortförklaringar. Ha en bra påsk!

Kram Cecia

• Cecia

Grattis Trolla!!! Och håll i er tjejer, jag testade också positivt i går!!! Mensen kom aldrig trots menskänningar. Är så fruktansvärt glad!!! Tänker glädjas åt att det i alla fall fäste den här gången. Hoppas nu att den lilla krumeluren vill stanna kvar. Svårt att få något gjort här på jobbet, sitter mest och tänker på att jag är gravid. Det är helt overkligt.

Efter nästan 4 års kämpande och 4 ivf:er - helt fantastiskt!!!
    Nu behöver jag hjälp med att räkna, är jag i vecka 5? ÄP 28/3 och ET 30/3.

Kram från den lyckligaste i hela världen i dag!!! //Cecia

• Cecia

TACK!!! Det är väldigt svårt att smälta. Har bokat in tid för ultraljud 8/5 på Linné så nu börjar väntan igen...

Svar på tråden Hej, någon mer som är på ruvardag 12?