ProvisT skrev 2010-05-21 14:10:08 följande:
Hej Kaluka: Hur har det gått för dig. Kunde de se något som kunde förklara smärtorna? Jag är nu inne på min 4e månad på mina örtmedeciner. Min mens gör fortfarande ont men mellan mens mår jag så himla bra. Energin är tillbaka och jag känner mig harmonisk och glad. Om 2 veckor är det dags för mens igen och denna månaden hoppas jag på smärtfriare mens igen.
Hej ProvisT!
Jo, det märkliga var att dom inte kunde hitta något där och allt såg bra ut! Sedan dess har jag inte haft ont efter läkarbesöket... Märkligt! Men det är väldigt skönt på något sätt att inte behöva se om det kommit ny cysta/ nya cystor på skärmen via ua. :)
Men nu börjar det kännas lite ont här och där, då röda tanten är på väg... Troligen inatt eller imorgon. Det är bara att hålla ut 2 dagar sen är det över med det värsta och 3e dagen brukar det inte vara värst ont... Annars mår jag väldigt bra mellan mens. Det som hände tidigare var det första gången och jag hoppas att jag inte behöver uppleva det igen!
Vetekudden brukar vara min bästa vän när jag har mensvärk... hihi. Den hjälper väldigt mycket och det är skönt. Jag försöker undvika att äta värktabletter, men givetvis tar jag om jag har alltför ont, annars inte.