Anonym skrev 2011-09-13 21:20:16 följande:
eftersom det skiljer 9 år och pojkvännen närmar sig 30 så bör ju du vara 18-19.
Bör vara, sen är frågan om jag är. Men det är en hemlis.

mylife skrev 2011-09-13 21:24:13 följande:
Är du 15 år?
Jag har en son som är runt 25 år samt bonusdöttrar som är 15 och 16 år. Jag kan bara utgå ifårn min sons kommentarer och hans vänners. Att hänger man runt med 15-åringar när man är i den åldern då har man inte alla hemma som man brukar säga. Bonusdöttrarna tycker att de är "gamla".
Nej, jag skulle inte tillåta det. Jag skulle tycka att det var ngt fel på killen om han hängde efter en 15-åring och själv var 25.
Går inte ut med min ålder.
Ja du tycker ju vad du vill, men tackar gudarna att du inte är min mor! Skulle min mor ens försöka förbjuda mig att träffa äldre hade jag skitit i vad hon sagt och gjort det ändå.
Du vet att i dagens samhälle festar 13åriga småtjejer? Dem röker, super, knullar och lever loppan. Kanske därför åldern inte känns så viktig längre, jag menar jag har tagit fel på småtjejer när jag bjudit på cigg, trott att dem är minst 16 men sen när man frågar så är dem -99or, det händer äckligt ofta nuförtiden. Ungarna blir stora väldigt fort. Sen att förbjuda dem kommer göra att dem växer ännu fortare.
Bli inte förvånad om dina barnbarn har en 10år äldre pojkvän säger jag bara, liten förvarning.