Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
Sen är jag heller ingen terrorist som har order att med alla medel tillgängliga ta mig in i eu och ställa till helvete.
Sen är jag heller ingen terrorist som har order att med alla medel tillgängliga ta mig in i eu och ställa till helvete.
Det är bra att du struntade i SD 2014.
Det skriver DN. Hahaha! Peter Wolodarski har gått ut med att DN ska ägna sig åt en agendasättande journalistik. Agendasättande mot SD alltså.
Varför skriver inte DN och andra svenska medier om att tusentals IS-krigare blandar ihop sig med flyktingströmmarna till Europa? Sån journalistik borde journalisterna ägna sig åt i stället för snyftreportage och hets mot SD.
Nu är det sant att IS-krigare gömmer sig i flyktingströmmarna. 4.000 IS-krigare som har utgett sig för att vara flyktingar har tagit sig in i Europa.
www.express.co.uk/news/world/555434/Islamic-State-ISIS-Smuggler-THOUSANDS-Extremists-into-Europe-Refugees
www.westernjournalism.com/islamic-state-uses-refugee-crisis-to-smuggle-4000-jihadist-gunmen-into-europe/
Du verkar också tro att media bara skriver det som är sant. Mer fel kan du inte ha. Lyssna på den här SR-reportern som säger att medias uppgift är inte att beskriva verkligheten. Public Service i sitt esse!
Om uppgifterna stämmer eller inte lär framtiden utvisa. När kommer nästa halshuggning och islamistiska terrorattentat i Europa?
Vad säger du om SR-reportern?
Nu är det sant att IS-krigare gömmer sig i flyktingströmmarna. 4.000 IS-krigare som har utgett sig för att vara flyktingar har tagit sig in i Europa.
Jag har inte sett uppgifter som bestrider uppgifterna. Har du?
Är det verkligen osannolikt att IS försöker etablera sig i Europa? Nej, till och med svensk media har gått ut med det och terrorexperter har sagt det.
www.dn.se/nyheter/varlden/tidning-is-har-lager-i-bosnien/
Vill du inte uttala dig om SR-reporterns erkännande att medias uppgift inte är att beskriva verkligheten?
Du är rolig du. Du påstår på allvar att jag ska bevisa att Islamiska Satan har skickat sina krigare till Europa.
Jag nöjer mig med att citera terrorforskaren Hans Brun i samma artikel: ?Jag är inte förvånad och skulle hålla det för troligt att de finns på flera platser i Europa?.
Suck, vad trött jag blir på TS.Att ISIS smugglar in folk via flyktingströmmarna är det knappast bara SD som säger...Och att flyktingarna vill till Sverige för att vi har bättre förmåner för flyktingar här jämfört med andra länder - det säger ju flyktingarna själva.
Smäck, har du inget bättre för dig än att ljuga?
www.svt.se/nyheter/inrikes/flygbranschen-lat-flyktingarna-flyga-till-eu
Vad sa du nu att?