Anonym (Ida) skrev 2020-05-15 19:39:43 följande:
Du lever i en fin drömvärld. Hur känns det att bo i den där drömvärlden? I verkligheten blir kvinnor rövknullade och våldtagna i sjaskiga rum, världen över. Flera gånger om dagen, och hallicken tar de 1500 kronorna. Medan du sitter i din trevliga lägenhet och chattar på FL och har duna trevliga hypoteser. Det är så att man kräks. Larm-knapp under samlag?! Vad sägs om att dra en had tralla istället, eller ha sex med någon som faktiskt vill ha dig?
Alla tjejer jag vart med har velat haft sex med mig. Den ena i tyskland kan jag inte va helt säker på, men jo, det är jag. Om nån följer en tillbaks ut ur dörren och jag behandlar henne som en drottning så. Du känner inte mig.
Och om det är verkligheten så är min poäng ÄNNU STARKARE. Gör detta LAGLIGT! Tyskland hade klass. Fin bordell. Man fick skaka hand med alla kvinnorna innan man valde en. ;) Det va riktigt nice kan jag säga.
Jag har en vision mer. Att detta skulle kunna bli riktigt klassigt och bra om alla jobbade för detta ja. Iställe för det hemska du skriver.. Ännu mer stark poäng att detta ska vara lagligt över hela världen. Make it happen! Trafficking
skulle minska då.
Nej, om dom kan skydda sig med en dold larm knapp (under kudden?) och nån kille springer in och skyddar henne genom att kasta ut ett svin, som ur en nattklubb. Hur är inte det bättre än om nån blir rövknulladf så.. Jo precis. Plus att HON får behålla pengarna!
Ge mot poänger istället för att säga att jag ska runka. Jag hade sex en gång i tyskland, men just nu har jag en tänd brud på G. Träffa henne igår och börja hångla ute. Grym tjej. <3
Kommer ses snart igen. =) Oroa dig inte. Fortfarande för prostitution om det är lagligt och håller hög klass.
Sen inser jag att kackerlackor till killar är ett problem, men larm knapp och dörr vakter kan fixa den situationen. Har du nån bättre ide för hur man får sexarbete fint då? Kolla här:
https://www.youtube.com/channel/UCMl6gE-PPKdjIWgJaNlvK3w
Tjejen verkar jätte söt. Hon skulle hålla med mig, inte dig.