• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Cavill
    Anonym (Z) skrev 2020-05-15 16:56:56 följande:
    Jag skulle vilja se samma lynchmobb mot alla otrogna oavsett om det är män eller kvinnor, Otrogna är i princip lika lågt stående varelser som sexköpare så den dag de avslöjas ser jag fram emot.
    Och här har vi PR, en otrogen sexköpare. Lägst av de lägsta alltså. 
  • Anonym (O)

Att han hade ruttna åsikter och sunkig kvinnosyn var ju ingen nyhet.

Men att han dessutom var en våldtäktsman hade jag kanske inte gissat. Men det ingår såklart i mönstret.

Och vem tror han att han lurar när han säger att det är första gången? Så otroligt solkigt.

• Anonym (en kille)

Låter för mig som att kvinnan var offer för trafficking. Inte ok. Hade hon varit frivilligt prostituerad så hade det varit ok.

Personligen har jag aldrig gillat Paolo Roberto. Det som många verkar kalla charmigt ser jag bara som sliskigt och självgott. Inte min typ. Jag hade nog valt bort honom som kund.

• Anonym (Vanligt)
    Anonym (O) skrev 2020-05-15 17:34:57 följande:

Men att han dessutom var en våldtäktsman hade jag kanske inte gissat. Men det ingår såklart i mönstret.

Och vem tror han att han lurar när han säger att det är första gången? Så otroligt solkigt.

Att köpa sex är inte samma sak som att vara en våldtäktsman. Jag försvarar inte sexköp på något sätt men just saying.
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (O) skrev 2020-05-15 17:34:57 följande:

Dessutom är det väldigt vanligt. Vanligare än vad du tror.

www.gp.se/nyheter/gp-granskar/var-tionde-svensk-man-har-köpt-sex-1.25266949
  • Anonym (...)
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-05-15 17:37:27 följande:

Att köpa sex är inte samma sak som att vara en våldtäktsman. Jag försvarar inte sexköp på något sätt men just saying.

Oavsett tror jag nog att kvinnan i sammanhanget upplever det som en ren och skär våldtäkt.
  • pyssel
    Anonym (...) skrev 2020-05-15 17:06:24 följande:

Är det nån som ens är förvånad? Han har aldrig någonsin stått för något feministiskt över huvud taget och har alltid snackat ner kvinnor. Att han går och köper sex från en utsatt kvinna är inte konstigt alls.. Han påstår att det är första gången men det tror jag inte ett förbannat dugg på. Mansgris.

Skönt att det finns fler som varken är det minsta imponerade eller kan se något sympatiskt hos denna misogyna lilla spännis.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Noll)
    Anonym (...) skrev 2020-05-15 17:48:51 följande:
    Oavsett tror jag nog att kvinnan i sammanhanget upplever det som en ren och skär våldtäkt.
    Det är ett jävligt dåligt beteende, men våldtäkt är det inte.
  • nattuw
    Shameless skrev 2020-05-15 13:53:40 följande:

Vad tycker ni om det? Bör han förlora sin karriär pga detta?

Ingen har några problem med att han har rånat och misshandlat men när han har sex så skall han straffas.
  • Anonym (Little piggie)
    nattuw skrev 2020-05-15 18:08:26 följande:

Ingen har några problem med att han har rånat och misshandlat men när han har sex så skall han straffas.

Jo det är också ett jävligt stort problem, varför tror du ingen har problem med det?
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp