Anonym (svenska blodet kan det också vara...) skrev 2020-05-15 19:51:56 följande:
Hahahahahahaha så du skulle vara den bästa kunden hon mött..... Och du tror att det är ett bra tecken?? Tänk efter själv... om du verkligen tror att du är den bästa.... Hur illa tror du de flesta är?
Jag har också varit kåt och behövt närhet ibland... Men vet du vad, jag överlevde!!! Det hade du också kunnat göra!! Dina ursäkter för att köpt sex är patetiska.
Det är också just det. Jag var grymt bra hon log så hårt på slutet och jag är en gentleman. =)
Det är också därför jag behandla henne med extra respekt för att jag hört killar skriva om "horor", "slynor" och hur illa do nehandlar dom. Köper sex så, och nedvärderar dom.. Jag är inte sån! Jag har upplevt äkta kärlek i livet, det har dom inte gjort..
Iallafall!...
Dömm inte mig. Du känner inte ens mig. Jag hade kunnat göra det, men ville ha lite närhet och kärlek eller va man ska säga. Endorfiner och ge henne med njutning. Ville tillfredställa henne med. Och tvärtom. Ofta kåt mest det! Jag har inga ursäkter. Jag köpte sex och jag ångrar ingenting. Står för det 100%!!!
Go tyskland! Mer laglig sex i sverige tack.