• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (nej, val är val)
    Anonym (svenska blodet kan det också vara...) skrev 2020-05-15 19:46:23 följande:

Han säger själv i intervjun att han visste att hon inte ville vara där... dessutom var det i ett tillslag mot trafficking som han blev tagen.. så ja det handlade om trafficking...

Sen jag förstår att du som man gillar tanken på att betala för sex och bilden av den lyckliga horan... Det skulle liksom göra dig till ond om du betalade och tjejen inte var lycklig för äran att få ha sex med dig....

Ok, vad tråkigt om han visste det.. Men det får stå för honom. Jag personligen hade inte haft sex med nån trafficking tjej. Aldrig.

Och jo, såklart. som detta ungefär ja:
    https://www.youtube.com/channel/UCMl6gE-PPKdjIWgJaNlvK3w

O
    ch ja, såklart jag blir lycklig om hon är det. Och ja, det hade inte känts bra för mig om hon inte gillade det nej.. Vill hon ska njuta. Om hon njuter och mår bra mår jag bra ja. Jag är här för att tjäna kvinnorna i princip. Men dom ska också tjäna mig. Vi ska tjäna varandra. Höjja varandra. ge varandra extas och orgasmer, plus mycket annat i livet. Det är en ära ja.
  • Anonym (svenska blodet kan det också vara...)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:07:12 följande:
    Jag är ingen "torsk". Jag har köpt sex en gång. Kalla mig "närhetssökande" istället. Om ni feminister gett oss mer hade vi kanske inte behövt söka oss till sex köpare eller? Beror på så. Nu hade jag sex i tyskland, och jag skiter i om du kallar mig torsk för det, och din lilla åsikt där. 
    Jag var kärleks och närhets sökande. Hon gillade mig. Jag respekterar en sex arbetare lika mycket som nån annan kvinna Ida.

Du är en torsk... en som köper sex är en torsk... 

Och vad menar du att vi feminister skulle göra? Ha sex med er mot vår vilja bara för att ni vill det?? 

Du är inte kärlekssökande. Och ja det är tydligt att du inte respekterar någon kvinna så det är ingen som tror att du respekterar sexarbetare mindre än andra kvinnor.... 

Jag kan förstå varför inte får tag på kvinnor som vill ha sex med dig utan att du behöver betala.... 

• Anonym (Ida)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:48:30 följande:

Alla tjejer jag vart med har velat haft sex med mig. Den ena i tyskland kan jag inte va helt säker på, men jo, det är jag. Om nån följer en tillbaks ut ur dörren och jag behandlar henne som en drottning så. Du känner inte mig.

Och om det är verkligheten så är min poäng ÄNNU STARKARE. Gör detta LAGLIGT! Tyskland hade klass. Fin bordell. Man fick skaka hand med alla kvinnorna innan man valde en. ;) Det va riktigt nice kan jag säga.

Jag har en vision mer. Att detta skulle kunna bli riktigt klassigt och bra om alla jobbade för detta ja. Iställe för det hemska du skriver.. Ännu mer stark poäng att detta ska vara lagligt över hela världen. Make it happen! Trafficking skulle minska då.

Nej, om dom kan skydda sig med en dold larm knapp (under kudden?) och nån kille springer in och skyddar henne genom att kasta ut ett svin, som ur en nattklubb. Hur är inte det bättre än om nån blir rövknulladf så.. Jo precis. Plus att HON får behålla pengarna!

Ge mot poänger istället för att säga att jag ska runka. Jag hade sex en gång i tyskland, men just nu har jag en tänd brud på G. Träffa henne igår och börja hångla ute. Grym tjej. <3

Kommer ses snart igen. =) Oroa dig inte. Fortfarande för prostitution om det är lagligt och håller hög klass. 

Sen inser jag att kackerlackor till killar är ett problem, men larm knapp och dörr vakter kan fixa den situationen. Har du nån bättre ide för hur man får sexarbete fint då? Kolla här:

www.youtube.com/channel/UCMl6gE-PPKdjIWgJaNlvK3w

Tjejen verkar jätte söt. Hon skulle hålla med mig, inte dig.

Du är säkert en jättefin och trevlig och snygg och underbar....torsk. Har du missar att trafficking ÖKAR i länder där man legaliserar bordeller? Holland, Tyskland, Danmark? Men flytta dit då, om nu inte ditt nya grymma ragg hör av sig.
    Anonym (svenska blodet kan det också vara...) skrev 2020-05-15 19:51:56 följande:

Hahahahahahaha så du skulle vara den bästa kunden hon mött..... Och du tror att det är ett bra tecken?? Tänk efter själv... om du verkligen tror att du är den bästa.... Hur illa tror du de flesta är? 

Jag har också varit kåt och behövt närhet ibland... Men vet du vad, jag överlevde!!! Det hade du också kunnat göra!! Dina ursäkter för att köpt sex är patetiska. 

Det är också just det. Jag var grymt bra hon log så hårt på slutet och jag är en gentleman. =)
    Det är också därför jag behandla henne med extra respekt för att jag hört killar skriva om "horor", "slynor" och hur illa do nehandlar dom. Köper sex så, och nedvärderar dom.. Jag är inte sån! Jag har upplevt äkta kärlek i livet, det har dom inte gjort..

Iallafall!...
    Dömm inte mig. Du känner inte ens mig. Jag hade kunnat göra det, men ville ha lite närhet och kärlek eller va man ska säga. Endorfiner och ge henne med njutning. Ville tillfredställa henne med. Och tvärtom. Ofta kåt mest det! Jag har inga ursäkter. Jag köpte sex och jag ångrar ingenting. Står för det 100%!!!
    Go tyskland! Mer laglig sex i sverige tack.
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:10:07 följande:
    Jag skiter i vad du tycker där. Om ni gett os sex enklare hade det inte behövts, men nu behövs det! Ni är kräsna många med.. Vill ha pengar också. Vill nås på swish på tinder och annat. Söker sugar daddies. Samma sak nästan! Prostitution.

Hon gillade det. Jag är faktiskt en grym kille så. Plus hennes val att jobba med sånt hon kan byta arbete. Hennes VAL. Skit du i det. Och nej din feminist, jag ska inte kastreras. Du får däremot inte gåvan att komma nära min kuk.

">

Du är en patetisk incel som behöver köpa sex för du kan inte klara av att träffa kvinnor som en riktig karl... Vi har ingen plikt att "ge er enklare sex" ni har samma rätt som oss, och samma skyldighet. Det är inte kvinnors fel om du inte är tilltalande och trevlig nog för att ha ett förhållande med.... 
  • Anonym (Ida)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:52:18 följande:

Ok, vad tråkigt om han visste det.. Men det får stå för honom. Jag personligen hade inte haft sex med nån trafficking tjej. Aldrig.

Och jo, såklart. som detta ungefär ja:

www.youtube.com/channel/UCMl6gE-PPKdjIWgJaNlvK3w

Och ja, såklart jag blir lycklig om hon är det. Och ja, det hade inte känts bra för mig om hon inte gillade det nej.. Vill hon ska njuta. Om hon njuter och mår bra mår jag bra ja. Jag är här för att tjäna kvinnorna i princip. Men dom ska också tjäna mig. Vi ska tjäna varandra. Höjja varandra. ge varandra extas och orgasmer, plus mycket annat i livet. Det är en ära ja.

Du kan ju inte veta om du har sex med ett traffickingoffer eller inte. Du har ju knappast fått kolla på horans pass och läst igenom hennes cv, eller hur? Men hon såg fräsch ut och log, så då var det hela frivilligt, eller? Hela transaktionen hora/torsk innebär att torsken tar en risk att utsätta någon för trafficking. Det går ju inte att säkert veta om flickan är där frivilligt eller inte. Det är en del av det smutsiga.
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 19:58:18 följande:
    Det är också just det. Jag var grymt bra hon log så hårt på slutet och jag är en gentleman. =)
    Det är också därför jag behandla henne med extra respekt för att jag hört killar skriva om "horor", "slynor" och hur illa do nehandlar dom. Köper sex så, och nedvärderar dom.. Jag är inte sån! Jag har upplevt äkta kärlek i livet, det har dom inte gjort..

Iallafall!...
    Dömm inte mig. Du känner inte ens mig. Jag hade kunnat göra det, men ville ha lite närhet och kärlek eller va man ska säga. Endorfiner och ge henne med njutning. Ville tillfredställa henne med. Och tvärtom. Ofta kåt mest det! Jag har inga ursäkter. Jag köpte sex och jag ångrar ingenting. Står för det 100%!!!
    Go tyskland! Mer laglig sex i sverige tack.

Men du är ju dum i huvudet... tror du verkligen att en sexarbetare tyckte du var den bästa någonsin?? Du är ju sjuk! 

Du är precis lika illa som övriga sexköpare... och precis lika patetisk... 

Anonym (Ida) skrev 2020-05-15 19:56:39 följande:
    Du är säkert en jättefin och trevlig och snygg och underbar....torsk. Har du missar att trafficking ÖKAR i länder där man legaliserar bordeller? Holland, Tyskland, Danmark? Men flytta dit då, om nu inte ditt nya grymma ragg hör av sig.
    Jag skrev med mitt nya ragg för nån timme sen. Oroa dig inte.
    ;)

Och ja det är jag. Allt utom ordet "torsk" och ditt dömmande lilla synsätt. Skiter i det ida! Torsk = närhets sökande. Torsk = Letar lite närhet och kärlek när feministerna är torra och stängd? haha.
    Skoja! =) Detta ragg jag har är långt ifrån en feminist btw, hon är vild och underbar.

Kan du visa riktiga undersökningar om det? Länka tack. Om det ökar hade det blivit ett problem.. 
    Jag hade lätt kunnat flytta till tyskland också.. Pga att det är lagligt där och sånt. Men inte blivit av än.. Kanske i framtiden.
    Anonym (svenska blodet kan det också vara...) skrev 2020-05-15 20:00:45 följande:

Men du är ju dum i huvudet... tror du verkligen att en sexarbetare tyckte du var den bästa någonsin?? Du är ju sjuk! 

Du är precis lika illa som övriga sexköpare... och precis lika patetisk... 

Du vet inte vad vi upplevde ihop och hur det var. Dömm inte. Om du sett en film på det hade du kanske tänkt. Vilken kille! Respekt!
    Så håll käften. Bidra eller lämna. Du bidrar noll nu. Detta kvittar när det gäller mer viktiga ämnen.
  • Anonym (Ida)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-05-15 20:01:54 följande:

Jag skrev med mitt nya ragg för nån timme sen. Oroa dig inte.

;)

Och ja det är jag. Allt utom ordet "torsk" och ditt dömmande lilla synsätt. Skiter i det ida! Torsk = närhets sökande. Torsk = Letar lite närhet och kärlek när feministerna är torra och stängd? haha.

Skoja! =) Detta ragg jag har är långt ifrån en feminist btw, hon är vild och underbar.

Kan du visa riktiga undersökningar om det? Länka tack. Om det ökar hade det blivit ett problem.. 

Jag hade lätt kunnat flytta till tyskland också.. Pga att det är lagligt där och sånt. Men inte blivit av än.. Kanske i framtiden.

Lycka till med ragget! Men sluta kapa tråden, för här trashar vi Paolo och ingen annan.
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp